Na zlecenie Foodpanda instytut Homo Homini przeprowadził badania dotyczące zamawiania jedzenia do domu. 64 proc. z nas zamawia już jedzenie z dostawą do domu, internet do tego celu wykorzystuje 38 proc. osób. Najczęściej jedzenie zamawiają osoby w wieku 35-44.
Przeprowadzone badanie dowodzi, że najchętniej zamawiamy jedzenie z dostawą w porze kolacyjnej, od piątku do niedzieli. Aż 44 procent badanych wybiera właśnie tę porę i dni. Wśród posiłków z dostawą, popularne są również sobotnie i niedzielne obiady – 18,5 procent.
Najpopularniejsze potrawy, wybierane przez osoby zamawiające jedzenie z dostawą do domu, należą do kuchni włoskiej – 73 procent. Następne w kolejności są dania azjatyckie, które wybiera 11 procent, badanych.
W przypadku zamówień internetowych, sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Oczywiście, zamawiający przez telefon mogą intuicyjnie wybrać np. pizzę, jednak gdy zaoferuje im się szerszy wachlarz potraw, tak jak ma to miejsce w internecie, to ich wybory są zupełnie inne. Według naszych danych, osoby zamawiające za pomocą aplikacji mobilnych i internetu, preferują kuchnię azjatycką, na którą przypada 29 procent zamówień. Na kolejnym miejscu możemy znaleźć pizzę – 26 procent. Na 3. miejscu burgery – 22 procent, a tuż za nimi kuchnię polską– powiedział Michał Rokosz z Foodpanda.pl
Najczęstszym powodem, który decyduje o zamówieniu potraw z dostawą do domu jest wygoda takiego rozwiązania – tak deklaruje 58 procent. Dla kupujących w ten sposób liczy się również oszczędność czasu, który musieliby poświęcić na gotowanie – 39 procent.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.