Największy polski serwis noclegowy, eholiday.pl, umożliwił internautom prezentowanie zdjęć atrakcji turystycznych i ulubionych miejsc, które odwiedzili podczas swojego wypoczynku.
Funkcja dodawania zdjęć połączona została z mechanizmem „Mapy” – mapy.eholiday.pl – pozwalającym wyszukiwać we wszystkich polskich miejscowościach najważniejsze obiekty turystyczne (noclegi, gastronomia). Zarejestrowani użytkownicy eholiday.pl wyszukując daną miejscowość, mogą równocześnie dodawać fotografie, promując wśród innych internautów najciekawsze miejsca w Polsce, swoje własne miejscowości czy swoje ulubione miejsca wypoczynku. Powstająca w ten sposób e-społeczność serwisu eholiday.pl w ciągu kilku dni dodała ponad 2000 zdjęć, ponad 200 polskich miejscowości.
„Już wkrótce użytkownicy naszego serwisu będą mogli komentować dodawane zdjęcia, tworzyć rankingi, a także nawiązywać kontakty z osobami, które już dodały fotografie.” – mówi Mariusz Wojciechowski, szef Grupy eholiday.pl. „Wystarczyło kilka dni, aby przekonać nas, że turystyczne Web 2.0 to doskonały pomysł i najlepsze narzędzie promocji regionów Polski” – dodaje. Jak dotąd użytkownicy serwisu przesłali najwięcej zdjęć Zakopanego, Osiecznej, Gdańska, Lublina i Kazimierza Dolnego.
Wraz z wprowadzeniem funkcji dodawania zdjęć, eholiday.pl rozpoczął konkurs, w którym można wygrać tygodniowe wczasy we Władysławowie. Szansę na nadmorski urlop będą mieli ci użytkownicy, którzy w danym konkursowym tygodniu dodadzą największą ilość zdjęć.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.