Serwis Foursquare poinformował, że właśnie dokonano „czek-inu” numer 3 mld. Poszukuje także pieniędzy na rozwój, choć wyniki finansowe mogą ostudzić nieco zapał inwestorów.
Dwa lata temu Foursquare chwalił się, że jego rozwój jest fenomenalny – ok. 3400–procentowy. Lokalizacyjny serwis społecznościowy miał wtedy 380 mln zameldowań dokonanych przez użytkowników. Po dziewięciu miesiącach, we wrześniu 2011 r., zameldowań było już okrągły miliard. Dziś, 14 miesięcy później, 25 mln użytkowników serwisu dokonało 3 mld „czek-inów”.
W ostatnich trzech miesiącach użytkownicy Foursquare wykonali 167 mln zameldowań, ok. 6,2 mln dziennie, donosi The Next Web.
Serwis istniejący od czterech lat z projektu, który pozwala zameldować się w wybranych miejscach, staje się coraz szerszą platformą, m.in. do odkrywania interesujących miejsc w pobliżu (z rekomendacjami innych użytkowników) czy do rezerwacji stolików w restauracjach. Firma zatrudnia ponad 100 osób w Nowym Jorku, San Francisco i Londynie. Pozyskała do tej pory 71 mln dolarów finansowania i chce znaleźć jeszcze 50 mln.
Inwestorzy z ostrożnością patrzą jednak na wyniki finansowe Foursquare. W tym roku serwis przynieść ma tylko 2 mln dolarów przychodu. Model biznesowy serwisu dopiero się krystalizuje.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.