Foursquare, serwis społecznościowy wykorzystujący mechanizmy geolokalizacji, wprowadził nową funkcję – Radar. Ma ona wysyłać użytkownikom platformy powiadomienia, kiedy znajdą się blisko interesujących ich miejsc.
Radar może być szczególnie użyteczny dla odwiedzających nowe miasta lub osób lubiących poznawać nieznane wcześniej miejsca. Foursquare powiadomi więc użytkownika, który subskrybuje listę miłośników naleśników jeśli znajdzie się w pobliżu naleśnikarni. Poinformuje również jeśli w pobliżu użytkownika przebywają jego znajomi.
Tego typu listy można tworzyć samodzielnie. Można również skorzystać z list wcześniej zdefiniowanych. Dostęp do nich możliwy jest poprzez mobilną aplikację serwisu przeznaczoną dla urządzeń z systemem iOS, oznaczoną numerem 4.0.
Nowa funkcja Foursquare rozszerza znacząco dotychczasowy charakter serwisu, który opierał się przede wszystkim na dzieleniu się z innymi miejscem aktualnego przebywania, zdobywaniu odznak itp. Można spodziewać się, że Radar będzie początkiem wprowadzania kolejnych usług i funkcji, być może również takich, które pozwolą twórcom na zarabianie pieniędzy.
Wprowadzenie Radar było możliwe dzięki wczorajszej premierze iOS5. Wprowadza ona bowiem funkcję: „region monitoring”, która pozwala deweloperom jeszcze lepiej śledzić pojawianie się urządzeń w danych miejscach i wykorzystywać to w projektowaniu funkcji aplikacji.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.