Franfinance Polska Sp. z o.o. już w pierwszym miesiącu prezentacji swojej oferty na platformie finansowej Money.pl podpisała kontrakt o wartości ponad 1,5 mln zł. Jest to zarazem pierwszy kontrakt zdobyty przez tą firmę poprzez wyspecjalizowaną internetową platformę sprzedażową.
„Jakość usług świadczonych przez portal Money.pl oceniam bardzo wysoko.” – nie krył radości Jan Robert Samsel dyrektor ds. sprzedaży Franfinance Polska Sp. z o.o. „Zaczęliśmy sprzedawać w połowie grudnia ubiegłego roku, a już w styczniu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, i to od razu w takiej wysokości. Z początku byłem pełen obaw – nie oferujemy produktu dla klienta masowego, koncentrujemy się raczej na leasingu technologii oraz samochodów ciężarowych. Tym bardziej cieszy nas ten sukces.”
„FranFinance Polska pokazała, że e-biznes jest ciekawym nowym kanałem dystrybucji dla praktycznie każdej instytucji finansowej, trzeba tylko chcieć i, co za tym idzie, odpowiednio zmotywować swoją sieć sprzedaży” – dodaje Jerzy Warchałowski, dyrektor ds. sprzedaży on-line w Money.pl. „Instytucje finansowe często jeszcze boją się e-biznesu, nie wiedzą jak się za to zabrać. A wystarczy po prostu mocno prosprzedażowe podejście i sukcesy są tylko kwestią czasu. Dla portalu Money.pl to bardzo ważny i pozytywny sygnał, że oprócz kont w wirtualnych bankach czy kredytów mieszkaniowych rośnie popyt także na inne usługi finansowe”.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.