FreecoNet 2.0 debiutuje w sieci

Na rynku telefonii internetowej pojawił się FreecoNet w wersji 2.0. Nowe oblicze platformy to łatwiejsza rejestracja, uproszczony panel użytkownika, dodatkowe usługi oraz odświeżona strona w Internecie.
FreecoNet to obecnie jeden z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej na polskim rynku. Już teraz pod adresem www.freeconet.pl można znaleźć nową, bardziej przejrzystą witrynę platformy. Dzięki niej, każdy może zdecydowanie łatwiej znaleźć interesujące informacje na temat tego, jak można wykorzystać FreecoNet dla własnych potrzeb. Uwagę przyciąga bardzo prosta i intuicyjna rejestracja dla nowych użytkowników – wystarczy tylko wybrać numer telefonu  i podać podstawowe dane. Proces rejestracji, krok po kroku, można też obejrzeć na specjalnie przygotowanym filmiku instruktażowym. Panel użytkownika platformy FreecoNet 2.0 również został gruntownie przebudowany. Stał się bardziej intuicyjny oraz wyposażony w więcej interesujących i przydatnych usług.

„Każdy użytkownik naszej platformy w nowym panelu ma do dyspozycji wirtualną skrzynkę, do której trafiają wiadomości różnych formatów: dźwiękowe, faksowe czy email. Uruchomiliśmy również darmową pocztę głosową z możliwością odsłuchania pozostawionych wiadomości, co można uczynić na wiele sposobów: przez telefon, w panelu użytkownika, czy też w postaci pliku dźwiękowego, który może trafić na dowolny adres email. Na wzór telefonów komórkowych stworzyliśmy rozbudowaną książkę telefoniczną dzięki której użytkownik FreecoNet 2.0 może przypisywać kontakty do poszczególnych grup, np. rodzina, przyjaciele czy firma. Szczegóły wszystkich połączeń – czas trwania, opłata, który operator TelAreny je zrealizował – prezentują rozbudowane billingi on-line” – wylicza nowe usługi w panelu platformy Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

W nowym obliczu platformy FreecoNet szczególnie bogata oferta kierowana będzie do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Bez żadnych inwestycji, dostępne będą najbardziej innowacyjne usługi i rozwiązania. Wśród szczególnie przydatnych usług jest na pewno „Nagraj wiadomość”, która pozwala przyjmować wiadomości głosowe od osób dzwoniących w ramach systemu IVR. Usługę tę można wykorzystać np. jako część systemu Call Center, który również można stworzyć przy pomocy FreecoNet. Dla podmiotów zainteresowanych stworzeniem infolinii, FreecoNet udostępnił numerację INFO (0-80x). Kolejne nowe usługi dla firm, które już wkrótce pojawią się w ofercie platformy to: web2fax (wysyłanie faksów przez stronę www), print2fax (drukowanie dokumentów np. Word na wirtualny faks) oraz mail2fax (wysyłanie faksów przez email). Dołączą one do istniejącej już usługi „Odbierz Fax”, umożliwiającej otrzymywanie faksów na własną skrzynkę email.

„To nie koniec nowości we FreecoNet 2.0. Już wkrótce na TelArenie pojawi się kolejny operator – Exatel – i wraz z nim liczba stref numeracyjnych zwiększy się do 43. Dostępne będą rozbudowane połączenia alarmowe z funkcją geolokalizacji po adresie IP. Wprowadzimy również usługę głosową informującą przed każdą rozmową telefoniczną o trasie połączenia – jaki operator je realizuje i jaki jest koszt brutto za minutę” – zapowiada  Jan Wyrwiński.

Odświeżona witryna, nowy panel i zestaw usług dodanych to nie wszystkie zmiany, jakie miały miejsce we FreecoNet w ostatnim czasie. Niedawno została także uruchomiona strona internetowa usługi TelArena. Wchodząc na adres www.telarena.pl, każdy może sprawdzić dokładną cenę połączenia w pożądanym kierunku. Z kolei dzięki interaktywnym statystykom można tworzyć barwne zestawienia popularności operatorów TelAreny na podstawie wielu kryteriów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top