Freelanceria.pl nie jest projektem odkrywczym. Jak jednak przekonują twórcy, stoi za nim doświadczenie i pomysł na dobrej jakości serwis. Czy odniesie sukces na konkurencyjnym rynku ogłoszeń dla specjalistów?
Na stronach serwisu możemy przeczytać:
Freelanceria.pl jest darmowym serwisem ogłoszeniowym, na którym pracodawcy z branży nowych technologii i mediów spotykają się z reprezentantami wolnych zawodów (freelancerami). To doskonałe miejsce dla informatyków, grafików oraz tłumaczy na zdobycie nowych zleceń.
Freelanceria.pl to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych ogłoszeń. Serwis pozwala zarówno zlecić projekt w formie jednorazowej współpracy a także wystawić klasyczną ofertę pracy w celu znalezienia pracownika.
Projekt tworzy „rozproszony zespół osób odpowiedzialnych za kodowanie, grafikę, SEM/SEO”. Nad całością czuwa project manager, Marcin Owczarewicz, z którym rozmawiamy na temat opisywanego serwisu.
Freelanceria.pl jest projektem bliźniaczym SzukajFachowca.pl. Beta testy serwisu skończyły się na początku marca, od tego czasu reklamowany jest w wyszukiwarkach. Obecny ruch to kilkaset odwiedzin dziennie – twórcy chcą docelowo mieć około 80 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
Jak działa Freelanceria.pl? Pracodawca za darmo wystawia ogłoszenie, określając maksymalny budżet, czas i miejsce realizacji zlecenia. Zarejestrowani freelancerzy wyszukają zlecenia, a następnie konkurują oferując korzystne warunki i cenę. Jest też możliwość wyboru opcji „zatrudnię” – wtedy pracodawca określa miejsce i czas rozpoczęcia pracy, a zarejestrowani użytkownicy ubiegają się o pracę.
Plany na przyszłość to przede wszystkim nowe funkcje i rozbudowa istniejących. Twórcy wyliczają tu: powiadomienia e-mail o nowych zleceniach, forum dla freelancerów, katalog freelancerów, przesyłanie prywatnych wiadomości z załącznikami, przejrzysta wizytówka w postaci CV czy możliwość dodania historii zatrudnienia, edukacji i umiejętności.
Jak chcą zarabiać na swoim pomyśle?
Freelanceria.pl jest usługą darmową. Nie planujemy kopiować modelu biznesowego z SzukajFachowca.pl czy zlecenia.przez.net czyli nie chcemy wprowadzać abonamentu dla freelancerów. Mamy pomysł jak monetyzować serwis, ale na tym etapie nie chcemy go zdradzać – informują.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.