Fresh Solutions podrzuca świnie

200 polskich agencji interaktywnych w zeszły piątek znalazło w swoich skrzynkach pocztowych świnie. Sprawcą zamieszania był Fresh Solutions, który w nietypowy sposób postanowił zakomunikować światu nową cenę produktu, CMS HYDRAportal.
Skuteczniej jest wysłać upominek, aniżeli zadzwonić z suchą informacją o wchodzących w życie zmianach. Fresh Solutions w celu poinformowania agencji interaktywnych o nowej cenie autorskiego oprogramowania, zdecydował się na „świńską” akcję promocyjną. Dla firm, które w zeszłym roku nie zdecydowały się na nawiązanie współpracy partnerskiej została przygotowana dwuetapowa kampania. W pierwszym etapie został rozesłany animowany mailing opatrzony hasłem: „Sprawdź pocztową świnkę, listonosz podrzuci Ci świnkę”. W drugim etapie 200 firm z wyselekcjowanego targetu otrzymało przesyłkę pocztową zawierającą szklaną świnkę-skarbonkę z wypiaskowanym logo HYDRAportal.pl, symboliczną złotówką w środku i informacją „Możesz już oszczędzać!”.

Na czym ma polegać oszczędzanie? Teraz CMS HYDRAportal kosztuje 999 zł netto. „Zrezygnowaliśmy z opłaty abonamentowej i zdecydowaliśmy się na najniższą cenę na rynku. Tym samym chcemy zdobyć niszę między rozwiązaniami OpenSource a drogimi komercyjnymi CMS-ami” – komentuje Monika Mikowska, Sales & Marketing Manager Fresh Solutions.

Fresh Solutions, strategiczna jednostka Grupy Fresh specjalizuje się w opracowywaniu systemów zarządzania bazami danych oraz aplikacji na zamówienie. Flagowym produktem firmy jest autorski system CMS – HYDRAportal 2, który przeznaczony jest dla użytkownika masowego z rynku MSP.

www.hydraportal.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top