200 polskich agencji interaktywnych w zeszły piątek znalazło w swoich skrzynkach pocztowych świnie. Sprawcą zamieszania był Fresh Solutions, który w nietypowy sposób postanowił zakomunikować światu nową cenę produktu, CMS HYDRAportal.
Skuteczniej jest wysłać upominek, aniżeli zadzwonić z suchą informacją o wchodzących w życie zmianach. Fresh Solutions w celu poinformowania agencji interaktywnych o nowej cenie autorskiego oprogramowania, zdecydował się na „świńską” akcję promocyjną. Dla firm, które w zeszłym roku nie zdecydowały się na nawiązanie współpracy partnerskiej została przygotowana dwuetapowa kampania. W pierwszym etapie został rozesłany animowany mailing opatrzony hasłem: „Sprawdź pocztową świnkę, listonosz podrzuci Ci świnkę”. W drugim etapie 200 firm z wyselekcjowanego targetu otrzymało przesyłkę pocztową zawierającą szklaną świnkę-skarbonkę z wypiaskowanym logo HYDRAportal.pl, symboliczną złotówką w środku i informacją „Możesz już oszczędzać!”.
Na czym ma polegać oszczędzanie? Teraz CMS HYDRAportal kosztuje 999 zł netto. „Zrezygnowaliśmy z opłaty abonamentowej i zdecydowaliśmy się na najniższą cenę na rynku. Tym samym chcemy zdobyć niszę między rozwiązaniami OpenSource a drogimi komercyjnymi CMS-ami” – komentuje Monika Mikowska, Sales & Marketing Manager Fresh Solutions.
Fresh Solutions, strategiczna jednostka Grupy Fresh specjalizuje się w opracowywaniu systemów zarządzania bazami danych oraz aplikacji na zamówienie. Flagowym produktem firmy jest autorski system CMS – HYDRAportal 2, który przeznaczony jest dla użytkownika masowego z rynku MSP.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.