Autentika, twórca takich projektów jak mediamikser.pl, jakelvis.pl czy blomedia.pl, uruchomiła nowy projekt – Freszki.pl. Strona ma być prezentem mikołajkowym dla marketerów.
Freszki.pl to kolekcja dobrych i skutecznych projektów e-marketingowych. Galeria skupia strony zawierające elementy wyróżniające spośród tysięcy nowo powstających projektów. Ostateczny wybór stron zamieszczanych na Freszkach należy do twórców projektu, a o jego wyróżnieniu decyduje kilka wyznaczników – wygląd, użyteczność, ale również prestiż marki, którą reprezentować ma dana strona.
Freszki są projektem niekomercyjnym, stworzonym na własne potrzeby Autentiki. To skarbnica inspiracji dla osób, które stoją przed wyzwaniem stworzenia własnego projektu. Freszki dają możliwość podpatrzenia najlepszych rozwiązań i ewentualnego wykorzystania ich we własnych inicjatywach. Autentika podkreśla jednak, że zamieszczone na stronie projekty znanych marek mogą stanowić swego rodzaju przestrogę – prestiż marki nie zawsze jest tożsamy z wysoką jakością wyglądu lub użytecznością.
Mając na uwadze szybką nawigację po obfitym w zawartość katalogu, internautom udostępniono liczne filtry. Użytkownik może określić markę, kategorię tematyczną Freszek, które chce obejrzeć, dominujący w nich kolor, technologię, w jakiej zostały stworzone, jak i ich styl, pochodzenie, czy rodzaj. Selekcji można dokonać także poprzez zdefiniowanie okresu, w jakim odbyła się premiera. Użytkownicy mogą wpływać na zasób bazy Freszek poprzez podanie w odpowiedniej zakładce adresu internetowego polecanej strony.
– Przewagą Freszek jest brak konkurencji w Polsce. Dostrzegliśmy niezagospodarowaną niszę i zwyczajnie ją wykorzystujemy – mówi Michał Samojlik, Dyrektor Kreatywny i Prezes Zarządu Autentika. – Wyróżnia nas na pewno zaawansowana możliwość filtrowania i uwaga zwrócona w dużej mierze na polskie projekty.
Nazwa projektu, jak i przewodni motyw owocowy, mają stanowić o dobrym smaku i świeżości wyróżnionych projektów. Każdy z elementów katalogu to wartość sama w sobie, interesujący case study.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.