25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który ma być najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.
Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. mkw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.
Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach – mówi Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl.
Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i Eurocash S.A.).
Rozpoczęcie budowy nowego magazynu potwierdza plany dalszego, szybkiego rozwoju Frisco.pl, w obszarze handlu internetowego FMCG. Dla Grupy Eurocash, Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze online – powiedział Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.