Nowy serwis internetowy marki FRoSTA – dostępny pod adresem www.frosta.pl – ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Zmianą serwisu zajęła się agencja GoldenSubmarine.W ramach serwisu znaleźć można przede wszystkim informacje o produktach dostępnych w ofercie wraz z możliwością wystawiania im ocen na sześciostopniowej skali.
Użytkownikom zaproponowano nową funkcjonalność – wyszukiwarkę przepisów kulinarnych, w których wykorzystane zostały produkty FRoSTY. Wystarczy wpisać nazwę produktu FRoSTY, który znajdziemy w zamrażarce, aby otrzymać gotowy przepis wraz z dodatkowymi informacjami na temat wartości odżywczych produktów.
Na stronie serwisu skorzystać można również z porad dietetyka. Rolę konsultanta dietetycznego pełni mgr inż. Anna Tchórzowska, absolwentka Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu Akademii Rolniczej w Poznaniu. Twórcy serwisu przygotowali również strefy dla mediów oraz partnerów handlowych firmy.
O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka istotnych czynników, w tym przede wszystkim zaproponowany przez agencję projekt graficzny serwisu – nowoczesny, przejrzysty i czytelny. – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager firmy FRoSTA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.