FRoSTA odświeżyła swój serwis internetowy

Nowy serwis internetowy marki FRoSTA – dostępny pod adresem www.frosta.pl – ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Zmianą serwisu zajęła się agencja GoldenSubmarine.W ramach serwisu znaleźć można przede wszystkim informacje o produktach dostępnych w ofercie wraz z możliwością wystawiania im ocen na sześciostopniowej skali.

Użytkownikom zaproponowano nową funkcjonalność – wyszukiwarkę przepisów kulinarnych, w których wykorzystane zostały produkty FRoSTY. Wystarczy wpisać nazwę produktu FRoSTY, który znajdziemy w zamrażarce, aby otrzymać gotowy przepis wraz z dodatkowymi informacjami na temat wartości odżywczych produktów.

Na stronie serwisu skorzystać można również z porad dietetyka. Rolę konsultanta dietetycznego pełni mgr inż. Anna Tchórzowska, absolwentka Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu Akademii Rolniczej w Poznaniu. Twórcy serwisu przygotowali również strefy dla mediów oraz partnerów handlowych firmy.

O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka istotnych czynników, w tym przede wszystkim zaproponowany przez agencję projekt graficzny serwisu – nowoczesny, przejrzysty i czytelny. – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager firmy FRoSTA.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top