Pod hasłem reklamowym „Owocowy sposób na odlotowy dzień” rozpoczyna się kampania reklamowa owocowych napoi niegazowanych produkowanych na bazie naturalnej wody mineralnej Jurajska. Rysunkowy film reklamowy powstał w studio RDF w Bielsko-Białej. Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl
15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w maju w telewizyjnych stacjach dziecięcych i TVP 2. Kampania wsparta będzie też reklamą prasową.
Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl przeznaczona dla najmłodszych konsumentów produktów Jurajskiej Spółdzielni Pracy. Dzieci poprzez zabawę poznają napoje owocowe Frutek, a rodzice mają możliwość zapoznania się z informacjami dotyczącymi produktu i ich bezpieczeństwa. Na stronie Frutek.pl dzieci mogą zagrać w grę zręcznościową, pobrać tapety, wygaszacze czy „skórkę” do komunikatora.
Opracowanie koncepcji strony przygotowała interaktywna agencja Click5, która jest również wykonawcą serwisu jurajska.pl, nagrodzonego m.in. Webstarem Akademii Internetu w kategorii Żywność i Napoje (grudzień 2006) oraz tytułem Site of The Day, przyznawanym przez brytyjską organizację Favourite Website Award dla najlepszych serwisów na świecie (październik 2006).
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.