Fujitsu-Siemens Computers zwiększa zysk o 600%

Opublikowano: 22 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Podczas targów CeBIT 2004 Adrian v. Hammerstein, CEO Fujitsu Siemens Computers ogłosił wstępne wyniki finansowe korporacji za rok finansowy trwający od 1 kwietnia 2003 do 31 marca 2004. Według wstępnych wyliczeń zysk firmy przed opodatkowaniem wyniesie 57 milionów Euro, co oznacza wzrost o ponad 600% w porównaniu z rokiem 2002/2003. Obroty firmy wyniosą 5.320 milionów Euro w porównaniu z 5.337 milionami Euro w poprzednim roku finansowym. Nieznaczny spadek obrotów został spowodowany zmianami w kursie dolara.

Wstępne wyniki za cały rok finansowy pokazują także 19% wzrost sprzedaży. Pomimo intensywnej konkurencji na rynku, korporacja przewiduje utrzymanie marży brutto na stałym poziomie i obniżenie kosztów operacyjnych o 4%.

„Mijający rok był dla nas wielkim sukcesem. Udało nam się znacznie zwiększyć zyskowność firmy i uzyskać wzrost dużo większy, niż średnia rynku. To były nasze najważniejsze cele i mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy je w 100%.” – powiedział Adrian von Hammerstein, CEO Fujitsu Siemens Computers.

Celem Fujitsu Siemens Computers podczas nadchodzącego roku finansowego jest 5% wzrost obrotów oraz utrzymanie 5% przewagi nad średnimi wynikami całego rynku IT. Największy potencjał korporacja upatruje na rynku urządzeń mobilnych, serwerów i usług dodatkowych. Niezmiennie Fujitsu Siemens Computers będzie koncentrować się na dwóch strategicznych rejonach: Mobility and Business Critical Computing.

Dodatkowo firma planuje większe inwestycje w rozwiązania SAP’owskie, co ma zaowocować 60% wzrostem. Także w celu uzyskania lepszych wyników na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, partnerzy handlowi i kanał dystrybucyjny uzyskają zwiększone wsparcie..

http://www.fujitsu-siemens.com.pl

Sylwester KozakFujitsu-Siemens Computers zwiększa zysk o 600%

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.