Fujitsu Siemens rozpoczyna kampanię dla sektora MSP

Opublikowano: 9 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od listopada 2004 roku Fujitsu Siemens Computers rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest stymulacja sprzedaży produktów przez kanał partnerski. Cały projekt składa się z dwóch części: akcji telemarketingowej skierowanej bezpośrednio do kilku tysięcy klientów końcowych, czyli firm z sektora MSP oraz z przygotowania oferty produktowej w specjalnych cenach, które będą dostępne tylko i wyłącznie dla celów tego projektu.

Pierwsza część projektu zakłada wybór kilku tysięcy firm, które mogą być docelowym klientem dla naszych partnerów handlowych. Do każdej z nich zostaną wysłane materiały ze specjalną ofertą oraz skontaktuje się z nimi przedstawiciel Fujitsu Siemens Computers w celu uzgodnienia, czym dokładnie dana firma jest zainteresowana i ewentualnego doradzenia w zakupie.

Wszystkie wygenerowane zapytania o sprzęt Fujitsu Siemens Computers zostaną zrealizowane tylko i wyłącznie przez partnerski kanał sprzedaży. Specjalna oferta cenowa oczywiście zakłada utrzymanie marży na standardowym poziomie, jaki partnerzy uzyskują na co dzień. Dodatkowo w tracie realizacji zapytań, we wszystkich firmach zostanie zachowana dotychczasowa zasada przyporządkowania partnera do klienta.

Polityka sprzedaży Fujitsu Siemens Computers zakłada 100% sprzedaż przez kanał partnerski do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Firma od początku swojego powstania konsekwentnie trzyma się tej linii, dzięki czemu cały czas odnotowuje stabilny wzrost sprzedaży przez partnerów, co jest niewątpliwie wynikiem ich zaufania.

'Na każdym spotkaniu z naszymi partnerami staram się przede wszystkim słuchać, bo to oni najlepiej czują puls rynku i wiedzą, co w regionie najlepiej się sprzedaje i co będzie się sprzedawać w przyszłości. – powiedział Tomasz Włastowski, dyrektor działu SME (Small & Medium Enterprises). Nasza obecna akcja marketingowa ma na celu pomóc im w sprzedaży naszych produktów poprzez generowanie zapytań bezpośrednio u klientów. Chcemy utrzymać u naszych partnerów przekonanie, że dzięki nam będą mogli stabilnie rozwijać swój biznes.'

Dodatkowym atutem jest wyjątkowe na polskim rynku jasne podzielenie oferowanych produktów na te przeznaczone dla rynku biznesowego, czyli sprzedawane przez kanał partnerski (jak np. notebooki LIFEBOOK, AMILO PRO) oraz konsumenckiego (notebooki AMILO).

Współpraca Fujitsu Siemens Computers z kanałem partnerskim jest przede wszystkim oparta o bezwzględną lojalność wobec partnera oraz o wymianę poglądów pozwalającą na szybkie dostosowanie oferty do dynamicznie zmieniających się warunków rynku. Dzięki możliwości lokalnej, polskiej produkcji komputerów PC, Fujitsu Siemens Computers jest w stanie natychmiast zareagować na zapotrzebowanie oraz dzięki dużej elastyczności dostosować konfigurację do oferty. W zależności od potrzeb rynku Fujitsu Siemens Computers oferuje produkty w każdej półce cenowej i jest w stanie konkurować nawet z producentami produktów dolnej półki, czego przykładem jest notebook dla biznesu AMILO PRO V7000 w bardzo konkurencyjnej cenie resellerskiej 3099 PLN netto.

http://www.fujitsu-siemens.com.pl

Sylwester KozakFujitsu Siemens rozpoczyna kampanię dla sektora MSP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.