Futbol.PL na żywo w SuperSMS.pl

Opublikowano: 15 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Od początku rundy wiosennej kibice w Polsce mogą otrzymywać SMSem relacje na żywo z meczów piłkarskich ligi polskiej i najważniejszych rozgrywek europejskich. Na komórkę użytkownika serwisu trafi informacja o każdej strzelonej bramce oraz wyniku na zakończenie I połowy i całego meczu. Nowy serwis SMS Live! został uruchomiony w ramach współpracy najpopularniejszego polskiego serwisu piłkarskiego Futbol.PL i wortalu SuperSMS.pl .

Kibice, którzy nie mogą na stadionie uczestniczyć w meczach swoich drużyn, na przykład podczas meczów wyjazdowych lub z powodu rodzinnych czy zawodowych obowiązków, teraz mogą emocjonować się ich przebiegiem dzięki nowej usłudze SMS. Po zamówieniu serwisu SMS Live! na stronach Futbol.PL lub SuperSMS.pl mogą otrzymywać na żywo relacje z wybranego meczu, obejmujące wszystkie strzelone bramki, minutę ich zdobycia, nazwiska strzelców goli oraz wynik na zakończenie I połowy oraz całego meczu.

Oprócz wyjątkowej szczegółowości i aktualności serwisu, unikatowy jest także zasięg usługi, gdyż obejmuje ona transmisje z boisk wszystkich ważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce, Niemczech, Anglii, Hiszpanii, Włoch oraz Francji.

– Transmisje z meczów na żywo na stronach Futbol.PL cieszą się niezmiennie wielkim zainteresowaniem naszych użytkowników – mówi Rami Arouri z firmy proCreative, zarządzającej serwisem Futbol.PL – Jestem przekonany, że nowa usługa pozwoli nam na szybkie zdobycie rzeszy nowych kibiców.

– SuperSMS.pl dostarcza usługi SMSowe przydatne w bardzo różnych aspektach życia – uważa Tomasz Długiewicz, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych One-2-One – nasz nowy serwis piłkarski jest kolejnym tego przykładem.

http://www.supersms.pl
http://www.futbol.pl

Sylwester KozakFutbol.PL na żywo w SuperSMS.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.