Gadu-Gadu bez easyCALL

W dniu 14 lutego 2006 roku, easyCALL – operator telefonii internetowej – zakończył współpracę z Gadu-Gadu w zakresie świadczenia usług tanich połączeń telefonicznych. Powodem zakończenia współpracy jest wygaśnięcie umowy dotyczącej świadczenia tych usług. Do tej pory usługa oferowana przez Gadu-Gadu pod nazwą Telefon Gadu-Gadu działała właśnie w oparciu o platformę easyCALL.

easyCALL – dotychczasowy operator usługi Telefon Gadu-Gadu – zapewnia klientom ciągłość usługi. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na korzystanie z easyCALL zachowają wpłacone środki, ważność konta będzie przedłużona o kolejnych 30 dni. Dodatkowo, klienci decydując się na współpracę z easyCALL będą mieli możliwość otrzymania własnego numeru telefonicznego dostępnego ze wszystkich telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.

'easyCALL w długofalowej strategii zamierza utrzymać pozycję lidera rynku połączeń VoIP dla odbiorców indywidualnych’ – mówi Michał Jakubowski – Prezes Zarządu NEUTRON-IT. 'Jednocześnie pracujemy nad kompleksową ofertą VoIP skierowaną do klientów biznesowych, z tego powodu szukamy partnera biznesowego, z którym zrealizujemy nasze cele.’ – dodaje.

http://www.easycall.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top