Gadu-Gadu przekazało dzisiaj specjalny numer w komunikatorze – GG:15 – Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Będzie on wykorzystywany przez fundację do stycznia 2007 – wówczas zostanie wystawiony na licytację podczas XV Finału WOŚP. Do tego czasu numer GG:15 będzie oficjalnym numerem Fundacji do komunikowania się przez GG, także przy innych organizowanych przez nią wydarzeniach.
Fundacja otrzyma też specjalny system informatyczny do zarządzania wiadomościami nadsyłanymi przez Gadu-Gadu.
Numer GG:15 będzie drugim numerem przeznaczonym przez firmę Gadu-Gadu na licytację WOŚP. W styczniu br. w podobny sposób wylicytowano nr GG:14. Aukcja przyciągnęła uwagę i budziła emocje jako jedna z głównych aukcji internetowych WOŚP. Numer 14 trafił do przedsiębiorcy z Wrocławia. Sztab Orkiestry komunikował się z telewidzami w dniu trwania finału poprzez specjalny numer Gadu-Gadu. Ponadto wszystkie sztaby WOŚP (a było ich kilka tysięcy) kontaktowały się pomiędzy sobą oraz z centralą za pośrednictwem Gadu-Gadu. W komunikatorze można było oglądać bannery promujące XIV Finał.
– Dzięki emisji reklam w komunikatorze Gadu-Gadu trafiliśmy z informacją o Finale do milionów internautów, z wieloma z nich mogliśmy na bieżąco rozmawiać poprzez GG – mówi Krzysztof Dobies z Fundacji WOŚP. – Pieniądze uzyskane z tej i innych licytacji przeznaczyliśmy na pomoc dla dzieci poszkodowanych w wypadkach. Cieszymy się, że w tym roku również będziemy mogli skorzystać z olbrzymiego potencjału Gadu-Gadu! I to nie tylko podczas styczniowego finału, ale także podczas Przystanku Woodstock, który odbędzie się pod koniec lipca.
Numery Gadu-Gadu, które przyznawane są m.in. na cele charytatywne – np. licytacje organizowane przez WOŚP – pochodzą z utworzonej puli numerów specjalnych GG.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.