Dokładnie sześć lat temu, 15 sierpnia 2000 roku, powstał pierwszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu. Przebojem zdobył komputery i serca polskich internautów – już pierwszego dnia zyskał dziesięć tysięcy użytkowników.
Ich liczba rosła w zawrotnym tempie. W swoje pierwsze urodziny żółte słoneczko Gadu-Gadu rozświetlało pulpity komputerów już 250 tysięcy internautów. Dziś, po sześciu latach istnienia, Gadu-Gadu jest najpopularniejszym polskim komunikatorem, z którego korzysta już blisko 6 milionów osób.
Poza rozmowami tekstowymi, Gadu-Gadu zaoferowało w najnowszych wersjach programu rozmowy głosowe oraz video, polskie radio internetowe Gadu Radio (z tematycznymi kanałami muzycznymi), telefonię internetową Nagłos (VoIP), przygotowano również dla użytkowników portal społecznościowy – Generację Gadu-Gadu.
Obsługa komunikatora Gadu-Gadu, zgodnie z przyjętą od samego początku ideą przyjaznego i funkcjonalnego programu, nadal pozostaje bardzo łatwa i intuicyjna, co sprawia, że jest on używany nie tylko przez zaawansowanych internautów, ale i osoby mniej wprawione w obsłudze komputera.
Dzisiaj nazwa Gadu-Gadu to symbol komunikacji w internecie. Skrót GG jest powszechnie rozpoznawalny przez większość polskich internautów, pojawia się na wizytówkach i w oficjalnych danych kontaktowych. Gadu-Gadu stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim internecie – co drugi internauta posiada własny numer GG.
– Gadu-Gadu to przede wszystkim społeczność – mówi Krzysztof Szalwa z Zarządu spółki Gadu-Gadu, tworzący komunikator od samego jego początku. – Użytkownicy komunikują się między sobą prywatnie i zawodowo, dzielą się swoimi sukcesami i problemami, szukają nowych znajomości i przyjaźni. Wielu z nich dzięki Gadu-Gadu zawarło małżeństwo.
– Najbardziej cieszy nas twórcze wykorzystanie komunikatora przez samych użytkowników – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu spółki Gadu-Gadu, pomysłodawca nazwy Gadu-Gadu. – Gdy komunikator powstawał 6 lat temu, nikt chyba nie przypuszczał, że w ten sposób będzie można uczyć się języków obcych, pracować, poznawać przyjaciół, a nawet partnerów na całe życie.
Zespół Gadu-Gadu stale pracuje nad nowymi wersjami komunikatora, które coraz częściej publikowane są na stronie www.gadu-gadu.pl Już niebawem użytkownikom zostanie oddana kolejna wersja, wzbogacona o nowe możliwości.
Historia Gadu-Gadu: http://www.gadu-gadu.pl/producent-historia.html
GG od środka: http://www.gadu-gadu.pl/producent.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.