Gadu-Gadu na wybory

Opublikowano: 25 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Producent komunikatora Gadu-Gadu oferuje od dzisiaj partiom politycznym startującym w wyborach specjalne numery GG na czas kampanii do kontaktu z wyborcami oraz przygotował specjalną ofertę reklamową.

Gadu-Gadu podczas ostatnich wyborów samorządowych wspólnie z organizacjami studenckimi aktywizowało młode osoby do udziału w wyborach.

– Jesteśmy apolityczni i neutralni, nie angażujemy się po żadnej stronie, robimy to co zwykle od lat, czyli pomagamy ludziom komunikować się – mówi Jarosław Rybus z Gadu-Gadu S.A. – Podobnie, jak podczas ostatnich wyborów samorządowych, i tym razem dajemy narzędzie do komunikowania się, z którego korzysta 6 milionów osób miesięcznie. Oferta skierowana jest do całej sceny politycznej i obejmuje nie tylko komunikator, ale także popularny serwis społecznościowy MojaGenercja.pl iGadu Radio , polskie radio internetowe.

Partie zainteresowane wykorzystaniem GG w marketingu politycznym mogą kontaktować się z działem reklamy GG: reklama@gadu-gadu.pl

Przypomnijmy, że GG wydało ostatnio oświadczenie zwiaząne ze startem Łukasza Foltyna w wyborach parlamentarnych. Zarząd Gadu-Gadu S.A. podkreślał w nim, że Gadu-Gadu S.A. jest spółką publiczną, które realizuje swoje cele biznesowe i jest w pełni apolityczna a Łukasz Foltyn w dniu 16 maja 2007 zrezygnował z funkcji Członka Rady Nadzorczej Gadu-Gadu S.A. i od tej pory nie pełni żadnej funkcji w spółce Gadu-Gadu.

www.gadugadu.pl

Hanna LaskowskaGadu-Gadu na wybory

Podziel się!

O autorze

hania