Z badania TNS Interbus, zrealizowanego w listopadzie 2004 r. przez TNS OBOP wynika, że w ciągu ostatniego miesiąca 69,2% Internautów (ok. 5 140 tys. osób) korzystało z komunikatorów. Zdecydowanie największą popularnością cieszy się komunikator Gadu – Gadu z którego w tym okresie korzystało 61,4% Internautów.
Na drugim miejscu plasuje się komunikator Tlen (O2), wymieniany przez 17,3% Internautów. Trzecim najpopularniejszym jest Onet Komunikator, z którego korzystało w ciągu ostatniego miesiąca 10,8% Internautów.
Wśród Internautów w wieku 15 – 19 lat odsetek osób, które przyznają, że korzystały z komunikatorów w ciągu ostatniego miesiąca wyniósł 78%. W grupie starszych Internautów, w wieku 40 – 49 lat, odsetek osób wyniósł natomiast 57,1%.
'Komunikatory internetowe są bardzo dobrym nośnikiem kampanii reklamowych szczególnie tych skierowanych do osób w wieku 15 – 29 lat, które znacząco częściej niż pozostałe grupy wiekowe korzystają z tego typu formy komunikacji’ – powiedział Michał Jędrusiak, Market Researcher z działu Telecoms w TNS OBOP
Za pomocą Gadu – Gadu komunikowało się 74,8% Internautów w wieku 15 – 19 lat i 48,5% w wieku 40 – 49 lat. W ciągu ostatniego miesiąca komunikator Tlen cieszył się natomiast zainteresowaniem 25,6% Internautów w wieku 20 – 29 lat i 13,4% w wieku 40 – 49 lat.
Nieoczekiwanie na trzecim miejscu znalazł się komunikator OnetKomunikator (10,8%) wyprzedzając WPKontakt (5,3%).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.