15 sierpnia komunikator Gadu-Gadu obchodzi 8. rocznicę powstania. Dzisiaj słowo Gadu-Gadu jest synonimem programu do pogawędek, komunikacji w Internecie, a GG jest jednym z najpopularniejszych skrótów w sieci. Pomimo licznej konkurencji, w tym zagranicznej, z Gadu-Gadu korzysta 6 milionów osób miesięcznie.
Początkowo Gadu-Gadu oferowało tylko rozmowy tekstowe i wysyłanie wiadomości sms. Dzisiaj Gadu-Gadu pozwala na bezpłatne rozmowy nie tylko tekstowe, ale również rozmowy głosowe, wysyłanie plików, zdjęć. Gadu-Gadu to już nie tylko komunikator, ale cała sieć społeczności, w której działają zintegrowane projekty: serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl, rozgłośnia internetowa Gadu Radio, telefonia internetowa GaduNaglos, serwis mikroblogingowy Blip.pl, fora dyskusyjne Fora.pl, serwisy edukacyjne Nauka.pl i wiele innych. Z Gadu-Gadu można korzystać również w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych typu palmtop, instalując mobilne wersje komunikatora.
Obecnie powstaje nowe wydanie komunikatora, nazwane Nowe Gadu-Gadu w wersji testowej beta. Po zakończeniu testów, Nowe GG zostanie oficjalnie zaprezentowane wszystkim użytkownikom.
Z okazji 8. rocznicy, Gadu-Gadu przygotowało urodzinowy konkurs z nagrodami, w tym specjalny nr GG. Więcej informacji o konkursie: www.mojageneracja.pl/5555
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.