Komunikator Balacka (tłum. pogawędka) jest pierwszym tego typu programem do komunikacji w Internecie opracowanym specjalnie dla rynku ukraińskiego, uwzględniającym jego wymagania oraz możliwości techniczne. W pierwszej testowej wersji komunikator umożliwia prowadzenie rozmów tekstowych, a także posiada wiele funkcji znanych z polskiego Gadu-Gadu: katalog publiczny, wysyłanie sms-ów, archiwum rozmów oraz tzw. emotikonki. W kolejnych wersjach zostaną rozszerzone możliwości komunikatora.
Ponadto ze względu na specyfikę rynku, użytkownik będzie mógł wybrać w programie język ukraiński lub rosyjski. Komunikator będzie wprowadzany pod marką Balacka.
Wraz ze startem komunikatora Balacka ukraińscy internauci otrzymali pierwszy serwis społecznościowy – Moje Pokolenie. Serwis jest zintegrowany z komunikatorem Balacka i umożliwia prowadzenie bloga, komentowanie, budowanie własnej strony, zamieszczanie wideo i zdjęć.
Ekspansja zagraniczna – w tym uruchomienie komunikatora oraz serwisu społecznościowego na Ukrainie – to jeden z celów emisyjnych i część strategii rozwoju spółki Gadu-Gadu S.A. Wprowadzanie produktów na nowe rynki wschodzące związane jest z dużą dynamiką ich rozwoju oraz optymistycznymi prognozami wzrostu wartości rynku reklamy internetowej.
– Naszym celem jest zostanie liderem na ukraińskim rynku komunikatorów internetowych oraz serwisów społecznościowych, rozpoczęliśmy budowanie zasięgu – mówi Piotr Pokrzywa z zarządu Gadu-Gadu S.A. – Produkty na rynek ukraiński opracowane zostały przy silnym wsparciu samych Ukraińców, zarówno w zakresie oprogramowania, jak i marketingu oraz wszelkich wymagań i specyfiki rynku ukraińskiego. Komunikator Balacka jest przeznaczony na szybko rozwijający się rynek ukraiński, ponieważ wierzymy silnie w lokalność i produkty dopasowywane do danej społeczności, przykładem jest Gadu-Gadu w Polsce.
– Podczas zagranicznych inwestycji wykorzystujemy nasze wieloletnie know-how – dodaje Piotr Pokrzywa z zarządu Gadu-Gadu S.A. – Wiele zagranicznych rynków internetowych jest zbliżonych do sytuacji, z jaką mieliśmy do czynienia podczas wprowadzania Gadu-Gadu na rynku polskim siedem lat temu. Dzisiaj wykorzystamy te doświadczenia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.