Komunikator Balacka (tłum. pogawędka) jest pierwszym tego typu programem do komunikacji w Internecie opracowanym specjalnie dla rynku ukraińskiego, uwzględniającym jego wymagania oraz możliwości techniczne. W pierwszej testowej wersji komunikator umożliwia prowadzenie rozmów tekstowych, a także posiada wiele funkcji znanych z polskiego Gadu-Gadu: katalog publiczny, wysyłanie sms-ów, archiwum rozmów oraz tzw. emotikonki. W kolejnych wersjach zostaną rozszerzone możliwości komunikatora.
Ponadto ze względu na specyfikę rynku, użytkownik będzie mógł wybrać w programie język ukraiński lub rosyjski. Komunikator będzie wprowadzany pod marką Balacka.
Wraz ze startem komunikatora Balacka ukraińscy internauci otrzymali pierwszy serwis społecznościowy – Moje Pokolenie. Serwis jest zintegrowany z komunikatorem Balacka i umożliwia prowadzenie bloga, komentowanie, budowanie własnej strony, zamieszczanie wideo i zdjęć.
Ekspansja zagraniczna – w tym uruchomienie komunikatora oraz serwisu społecznościowego na Ukrainie – to jeden z celów emisyjnych i część strategii rozwoju spółki Gadu-Gadu S.A. Wprowadzanie produktów na nowe rynki wschodzące związane jest z dużą dynamiką ich rozwoju oraz optymistycznymi prognozami wzrostu wartości rynku reklamy internetowej.
– Naszym celem jest zostanie liderem na ukraińskim rynku komunikatorów internetowych oraz serwisów społecznościowych, rozpoczęliśmy budowanie zasięgu – mówi Piotr Pokrzywa z zarządu Gadu-Gadu S.A. – Produkty na rynek ukraiński opracowane zostały przy silnym wsparciu samych Ukraińców, zarówno w zakresie oprogramowania, jak i marketingu oraz wszelkich wymagań i specyfiki rynku ukraińskiego. Komunikator Balacka jest przeznaczony na szybko rozwijający się rynek ukraiński, ponieważ wierzymy silnie w lokalność i produkty dopasowywane do danej społeczności, przykładem jest Gadu-Gadu w Polsce.
– Podczas zagranicznych inwestycji wykorzystujemy nasze wieloletnie know-how – dodaje Piotr Pokrzywa z zarządu Gadu-Gadu S.A. – Wiele zagranicznych rynków internetowych jest zbliżonych do sytuacji, z jaką mieliśmy do czynienia podczas wprowadzania Gadu-Gadu na rynku polskim siedem lat temu. Dzisiaj wykorzystamy te doświadczenia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.