Gadu-Gadu rozpoczyna zapisy na testerów szyfrowania SSL w komunikatorze. Uruchomiony został specjalny formularz, poprzez który można zgłosić się do naboru testerów szyfrowania SSL w Gadu-Gadu.
Szyfrowanie SSL będzie wprowadzane testowo i stopniowo dla wybranych użytkowników. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną osoby do testów SSL.
Wprowadzenie SSL związane jest z polityką zwiększania bezpieczeństwa w
Gadu-Gadu, a jednocześnie odpowiedzią na zapytania części użytkowników.
W połowie września został udostępniony użytkownikom Gadu-Gadu bezpłatny, prosty w obsłudze program o nazwie Bezpiecznik, usuwający złośliwe oprogramowanie. Bez szyfrowania SSL można tak, jak dotychczas w pełni korzystać z komunikatora Gadu-Gadu.
Osoby uważające, że szyfrowanie jest im niezbędne podczas korzystania z
komunikatora oraz użytkownicy chcący wziąć udział w testach nowej usługi,
proszeni są o wypełnienie specjalnego formularza zgłoszeniowego dostępnego
na stronie: http://bezpieczne.gadu-gadu.pl/form.php
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.