Gadu-Gadu wprowadza własną usługę VoIP

Opublikowano: 15 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Komunikator Gadu-Gadu uruchomił nową usługę rozmów telefonicznych przez Internet (VoIP) o nazwie NAGŁOS. Zastępuje ona dotychczasową usługę Telefon Gadu-Gadu.

Nagłos bazuje na nowej platformie VoIP. Poza udoskonaleniem jakości połączeń, oferuje użytkownikowi praktyczny WebSerwis oraz wiele nowych możliwości.

Dotychczasowi użytkownicy usługi Telefon Gadu-Gadu nie tracą stanu swoich kont – przechodzi on automatycznie do nowej usługi.

Nagłos to tania i prosta w obsłudze telefonia internetowa stanowiąca nową jakość połączeń VoIP w Gadu-Gadu. Pozwala na rozmowy z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi na całym świecie. Wystarczy komunikator Gadu-Gadu, połączenie z internetem i mikrofon. Użytkownik nie musi podpisywać żadnych umów, ani płacić abonamentu czy opłat instalacyjnych.

Wprowadzono też praktyczny WebSerwis – dzięki temu w każdej chwili można sprawdzić historię wykonywanych połączeń, a także dokonanych płatności. W przypadku firmy można pobrać i wydrukować fakturę VAT. Konto można doładować korzystając z jednego z 19 sposobów płatności.

'NAGŁOS to kolejny krok w kierunku polepszania jakości usług Gadu-Gadu' – mówi Krzysztof Szalwa, prezes zarządu Gadu-Gadu Sp. z o.o. – 'Stworzenie własnego działu VoiP i świadczenie usług w oparciu o własną platformę technologiczną zapewni rozwój oferty telekomunikacyjnej w sieci Gadu-Gadu. Zdecydowaliśmy się na własne rozwiązanie, aby mieć swobodę w kształtowaniu modelu biznesowego dotyczącego usług telekomunikacyjnych, co nie było możliwe przy dotychczasowej współpracy z zewnętrznym operatorem.'

http://www.gadu-gadu.pl

Hanna LaskowskaGadu-Gadu wprowadza własną usługę VoIP

Podziel się!

O autorze

hania