Czy badania marketingowe prowadzone wśród wielomilionowych grup internautów mogą okazać się przebojem na polskim rynku badawczym? GaduSonda – uruchomiona w tym miesiącu przez spółkę Gadu-Gadu nowa usługa badawcza – oferuje konkurencyjnie szybkie i wiarygodne badania w oparciu o społeczność Gadu-Gadu, jedną z największych w polskim Internecie.
Z Internetu korzysta wg różnych szacunków około 13 mln internautów, a więc już ponad jedna trzecia wszystkich Polaków, a liczba osób korzystających z sieci stale rośnie. Co drugi internauta korzysta z Gadu-Gadu. To reprezentatywna i liczna grupa osób, którą warto spytać: „Co o tym myślisz?”
GaduSonda pozwala zrealizować dogodne ankiety internetowe. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych badań przez GaduSondę przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród wielomilionowej grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu. Badania przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W projekcie znajduje się już ponad 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i ponad 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza również standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji.
GaduSonda to przydatna usługa zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy mogą w ten sposób szybko i konkurencyjnie niskim kosztem zbadać opinię np. na temat planowanej kreacji kampanii.
Wśród stale poszerzanej grupy respondentów GaduSondy znajdują się użytkownicy internetu, którzy sami zgłaszają się do udziału w projekcie, podając swoje dane i będąc wiarygodną grupą panelistów, biorą także udział w programie lojalnościowym, w którym wygrywają nagrody (m.in. w obecnej edycji konkursu skierowanego do panelistów główną nagrodą jest laptop). Niewątpliwą zaletą GaduSondy jest więc wiarygodność badania – paneliści to konkretne osoby z rzeczywistymi danymi.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!