Czy badania marketingowe prowadzone wśród wielomilionowych grup internautów mogą okazać się przebojem na polskim rynku badawczym? GaduSonda – uruchomiona w tym miesiącu przez spółkę Gadu-Gadu nowa usługa badawcza – oferuje konkurencyjnie szybkie i wiarygodne badania w oparciu o społeczność Gadu-Gadu, jedną z największych w polskim Internecie.
Z Internetu korzysta wg różnych szacunków około 13 mln internautów, a więc już ponad jedna trzecia wszystkich Polaków, a liczba osób korzystających z sieci stale rośnie. Co drugi internauta korzysta z Gadu-Gadu. To reprezentatywna i liczna grupa osób, którą warto spytać: „Co o tym myślisz?”
GaduSonda pozwala zrealizować dogodne ankiety internetowe. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych badań przez GaduSondę przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród wielomilionowej grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu. Badania przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W projekcie znajduje się już ponad 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i ponad 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza również standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji.
GaduSonda to przydatna usługa zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy mogą w ten sposób szybko i konkurencyjnie niskim kosztem zbadać opinię np. na temat planowanej kreacji kampanii.
Wśród stale poszerzanej grupy respondentów GaduSondy znajdują się użytkownicy internetu, którzy sami zgłaszają się do udziału w projekcie, podając swoje dane i będąc wiarygodną grupą panelistów, biorą także udział w programie lojalnościowym, w którym wygrywają nagrody (m.in. w obecnej edycji konkursu skierowanego do panelistów główną nagrodą jest laptop). Niewątpliwą zaletą GaduSondy jest więc wiarygodność badania – paneliści to konkretne osoby z rzeczywistymi danymi.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.