Firma Gap ogłosiła na swoim facebook’owym profilu, że rezygnuje ze pomysłu wprowadzenia nowego logo, przychylając się do wielu krytycznych głosów docierających kanałami mediów społecznych.
W ubiegłym tygodniu marka odzieżowa Gap przedstawiła nowe logo przekonując, że ma ono „współczesny i nowoczesny charakter”. Pierwsze komentarze klientów nie były jednak zbyt przychylne – firma postanowiła więc zapytać konsumentów o ich własne pomysły na odświeżenie wizerunku. Odzew w serwisach takich jak Twitter czy Facebook był głośny i jednoznaczny.
OK. Słyszymy jasno i wyraźnie, że nie lubicie nowego logo. Nauczyliśmy się tego z waszych komentarzy. Chcemy tylko tego, co najlepsze dla naszej marki i jej konsumentów. Zamiast więc pracy grupowej (oryg. crowdsourcing), wracamy dziś do niebieskiego pola – można przeczytać na facebook’owym profilu firmy.
Stare logo ma powrócić do „wszystkich kanałów” komunikacji marketingowej firmy.
Krytyka działań GAP była bardzo intensywna. Tysiące tweetów, statusów na Facebook’u. Powstało fałszywe konto na Twitterze (@gaplogo), które zebrało tysiące fanów, sporą popularność wirusową zyskały generatory nowego logo GAP.
Komentarze z mediów społecznych z pewnością nie były jednym czynnikiem, odpowiedzialnym za decyzję GAP. Miały jednak kluczowe znaczenie. Umożliwiły błyskawiczne rozprzestrzenienie się negatywnych ocen działań firmy. Znamienne, że spółka postanowiła nie ryzykować kompromitacji marki i wsłuchała się w głosy swoich klientów.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.