Użytkownicy Gadu-Gadu mogą otrzymywać bezpośrednio na swój komunikator powiadomienia o najświeższych informacjach publikowanych w portalu Gazeta.pl. Gazeta.pl wspólnie z komunikatorem Gadu-Gadu uruchomiła rozszerzoną funkcję subskrypcji informacji. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania reklamowa na stronach Gazeta.pl
Każdy z użytkowników komunikatora Gadu-Gadu może w prosty sposób włączyć opcję otrzymywania powiadomień o najnowszych informacjach portalu Gazeta.pl prosto na swój nr GG.
Aby otrzymywać najświeższe informacje prosto na swój numer GG wystarczy dodać do swojej listy kontaktów w komunikatorze nr portalu Gazeta.pl – GG:500. Następnie odwiedzając stronę http://mojageneracja.pl/gg500 można wybrać interesujące kanały informacyjne takie jak: sport, gospodarka, moda, ale także wiadomości z serwisów Plotek.pl, Bryla.pl, Infomuzyka.pl i wiele innych.
Technologia subskrypcji oparta jest na tzw. systemie bota informacyjnego, który w sposób automatyczny odpowiada na zadane pytanie i agreguje treści.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.