Gazeta Ubezpieczeniowa w Bankier.pl

Opublikowano: 11 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bankier.pl rozszerza dział poświęcony ubezpieczeniom. Dzięki nawiązaniu współpracy z Gazetą Ubezpieczeniową wybrane artykuły z tego tygodnika będą dostępne dla czytelników portalu.

Polski Portal Finansowy Bankier.pl oferuje swoim czytelnikom najszerszy w polskim Internecie zasób informacji biznesowych z różnych źródeł m.in.: Reuters, Financial Times, Gazeta Prawna, IS BusinessWire, Profit, BusinessWeek, Miesięcznik Bank, Fundusze Europejskie, Finansista, Nowy Przemysł, Inwestor Finansowy, Biznesnet i wielu innych. Dzięki nawiązanej współpracy czytelnicy Bankier.pl mają również dostęp do artykułów z Gazety Ubezpieczeniowej.

Gazeta Ubezpieczeniowa to istniejący od 5 lat ogólnopolski tygodnik poświęcony rynkowi ubezpieczeniowo-finansowemu. Swoim zakresem obejmuje zagadnienia dotyczące ubezpieczeń na życie, emerytalnych i zdrowotnych, działalności Powszechnych Towarzystw Emerytalnych oraz funkcjonowania Pracowniczych Programów Emerytalnych. Czasopismo skierowane jest głównie osób zawodowo zajmujących się do agentów i brokerów ubezpieczeniowych oraz pracowników działów finansowo-księgowych firm prywatnych i instytucji państwowych.

„Cieszymy się, że czytelnicy Bankiera będą mieć dostęp do informacji z Gazety Ubezpieczenowej”, mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor prowadzący Bankier.pl. „Dzięki nawiązaniu współpracy poszerzymy dział Ubezpieczenia w portalu, a Gazeta Ubezpieczeniowa dotrze do ponad 250 tysięcy użytkowników Bankiera, którzy odwiedzają portal w ciągu miesiąca”.

W najbliższym czasie Bankier.pl planuje poszerzyć ilość dostępnych źródeł informacji o kolejne tytuły.

http://www.bankier.pl

Sylwester KozakGazeta Ubezpieczeniowa w Bankier.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.