Gdzie zjeść, co zobaczyć, jak spędzić wolny czas – serwisów odpowiadających na podobne pytania jest wiele. Jak na ich tle wyróżnić chcą się twórcy Gdziebytu.pl?
Gdziebytu.pl to, jak mówią twórcy, multimedialna platforma skupiająca wszystkie obiekty z szeroko rozumianej branży kulturalno-rozrywkowej. Projekt tworzy sześć osób. Serwis został uruchomiony 23 kwietnia. Rozmawiamy z Rafałem Kowalkowskim, twórcą przedsięwzięcia.
Nasz projekt ewoluował. Rok temu w kilka osób wymyśliliśmy podobny projekt, działający bardzo lokalnie. Chcieliśmy stworzyć serwis dla Parku Śląskiego w Chorzowie. Koncepcja się zmieniła i pomyśleliśmy, że zrobimy coś nowego w ramach całego województwa śląskiego. Prace ruszyły we wrześniu – mówi nam pan Rafał.
Serwis działa w wersji beta i prace nad jego elementami wciąż trwają. W najbliższych miesiącach pojawić mają się kolejne funkcje. Będzie to m.in. kalendarium, które na osi czasu prezentować będzie wydarzenia odbywające się w danym miejscu. Powstanie też ranking najwyżej ocenionych podmiotów. Ciekawie przedstawia się również zapowiedź umieszczenia w różnych miejscach aglomeracji śląskiej infokiosków opartych o silnik Gdziebytu.pl.
Pod koniec maja pojawi się także przeglądarkowa wersja mobilna. Twórcy zapowiadają, że w drugiej połowie roku udostępnione zostaną prawdopodobnie.
Gdziebytu.pl zarabia dzięki płatnym usługom wykupowanym przez zainteresowane współpracą podmioty. Jak zapewniają twórcy, płacą nie tylko za przestrzeń reklamową.
W pakiecie przygotowujemy filmową wizytówkę oraz galerię zdjęć 2D i 3D. Całość usadowiona jest na karcie obiektu, a karta jest administrowana w szerokim zakresie przez podmioty: aktualności, cenniki, wydarzenia etc. Oczywiście dodatkowo jest przestrzeń reklamowa, którą chcemy z czasem oferować – dodają. Dostępna jest również powierzchnia reklamowa w poszczególnych kategoriach.
Zapytaliśmy czym, na tle innych podobnych projektów, wyróżniać ma się Gdziebytu.pl?
Klient obecny w serwisie dostaje do swojej dyspozycji panel administracyjny profesjonalny film wizytówkowy (1 min), zdjęcia 2D i 3D. Wszystkie przygotowane przez nasz serwis materiały otrzymuje również do wykorzystania na innych płaszczyznach promocji. Każda wprowadzona przez podmiot aktualność ma swoje odzwierciedlenie na „mapie” kategorii w formie podskakującej ikonki sygnalizującej nowy wpis, każdy obiekt, aktualność, wydarzenie użytkownicy mogą komentować – zapewniają twórcy. Przypominają także, że projekt dostępny jest w polskiej, angielskiej i niemieckiej wersji językowej.
Docelowo, jeśli sprawdzi się śląska edycja Gdziebytu.pl, projekt zostać ma rozszerzony na inne województwa. Twórcy prowadzą rozmowy o poszerzenie obecnej formuły o historyczny (obecnie czeski) Śląsk.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!