Już w połowie kwietnia br. Gemius SA po raz pierwszy zaprezentuje wyniki badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych gemiusAudience. Powstało ono w konsekwencji rozwoju znanego na polskim rynku badania Prawdziwy Profil. Rozbudowana formuła badawcza pozwoli uczestnikom badania uzyskać niespotykaną dotąd kombinację kompleksowych danych o całym rynku internetowym oraz szczegółowe informacje o poszczególnych witrynach i podmiotach medialnych oferujących sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie.
Ostatnie wyniki badania Prawdziwy Profil w dotychczasowej formie opublikowane zostaną zgodnie z obowiązującą metodologią jeszcze w marcu br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych.
Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych oraz charakterystykę profili społeczno-demograficznych Internautów, którzy te witryny odwiedzają.
Drugi moduł badania będzie wspierał profesjonalne analizy i planowanie kampanii reklamowych. Będzie on dostarczać szczegółowe i bardzo dokładne informacje na temat wszystkich wskaźników oglądalności badanych witryn i serwisów internetowych (praktycznie niezależnie od ich wielkości) oraz będzie pokazywać zależności pomiędzy badanymi podmiotami medialnymi, w tym wskaźniki współoglądalności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.