gemiusAudience w kwietniu

Opublikowano: 12 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Już w połowie kwietnia br. Gemius SA po raz pierwszy zaprezentuje wyniki badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych gemiusAudience. Powstało ono w konsekwencji rozwoju znanego na polskim rynku badania Prawdziwy Profil. Rozbudowana formuła badawcza pozwoli uczestnikom badania uzyskać niespotykaną dotąd kombinację kompleksowych danych o całym rynku internetowym oraz szczegółowe informacje o poszczególnych witrynach i podmiotach medialnych oferujących sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie.

Ostatnie wyniki badania Prawdziwy Profil w dotychczasowej formie opublikowane zostaną zgodnie z obowiązującą metodologią jeszcze w marcu br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych.

Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych oraz charakterystykę profili społeczno-demograficznych Internautów, którzy te witryny odwiedzają.

Drugi moduł badania będzie wspierał profesjonalne analizy i planowanie kampanii reklamowych. Będzie on dostarczać szczegółowe i bardzo dokładne informacje na temat wszystkich wskaźników oglądalności badanych witryn i serwisów internetowych (praktycznie niezależnie od ich wielkości) oraz będzie pokazywać zależności pomiędzy badanymi podmiotami medialnymi, w tym wskaźniki współoglądalności.

http://www.gemius.pl

Sylwester KozakgemiusAudience w kwietniu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.