Mołdawskie stowarzyszenie branżowe – BATI – wybrało Gemius jako oficjalnego dostawcę badań widowni internetowej.
Penetracja internetu na rynku mołdawskim utrzymuje się na poziomie 40-50 proc., to wynik zbliżony do rynku białoruskiego.
Ta decyzja była niezwykle ważna z punktu widzenia rozwoju rynku ze względu na to, że wpłynie na konsolidację branży internetowej i wzrost rentowności kanałów reklamy online. Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie firmy Gemius w dostarczaniu badań widowni internetowej w Europie oraz znajomość specyfiki rynku online w krajach CEE wpłynie na naszą owocną współpracę – komentuje Stanislav Popov, Dyrektor Zarządzający BATI.
Cieszy nas to, że stowarzyszenie BATI obdarzyło nas zaufaniem i podpisało z nami umowę na dostarczenie badania widowni internetowej. Doceniono elastyczność naszej metodologii i naszą wiedzę na temat rynków, na których realizowane jest badanie gemiusAudience. Możliwości badania doceniane są zarówno w wysoko rozwiniętych rynkach zachodnich, takich jak Dania i na rynkach wschodzących, jak Mołdawia. Osobiście z czekam na szybki rozwój mołdawskiego rynku reklamy internetowej, jak również wzrost jego konkurencyjności w regionie – wtedy w pełni docenimy korzyści wynikające z wprowadzenia standardu pomiaru widowni internetowej – dodaje Catalin Emilian, Country Manager w Gemius Mołdawia.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.