gemiusAudience w Mołdawii

Opublikowano: 23 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Mołdawskie stowarzyszenie branżowe – BATI – wybrało Gemius jako oficjalnego dostawcę badań widowni internetowej.

Penetracja internetu na rynku mołdawskim utrzymuje się na poziomie 40-50 proc., to wynik zbliżony do rynku białoruskiego.

Ta decyzja była niezwykle ważna z punktu widzenia rozwoju rynku ze względu na to, że wpłynie na konsolidację branży internetowej i wzrost rentowności kanałów reklamy online. Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie firmy Gemius w dostarczaniu badań widowni internetowej w Europie oraz znajomość specyfiki rynku online w krajach CEE wpłynie na naszą owocną współpracę – komentuje Stanislav Popov, Dyrektor Zarządzający BATI.

Cieszy nas to, że stowarzyszenie BATI obdarzyło nas zaufaniem i podpisało z nami umowę na dostarczenie badania widowni internetowej. Doceniono elastyczność naszej metodologii i naszą wiedzę na temat rynków, na których realizowane jest badanie gemiusAudience. Możliwości badania doceniane są zarówno w wysoko rozwiniętych rynkach zachodnich, takich jak Dania i na rynkach wschodzących, jak Mołdawia. Osobiście z czekam na szybki rozwój mołdawskiego rynku reklamy internetowej, jak również wzrost jego konkurencyjności w regionie – wtedy w pełni docenimy korzyści wynikające z wprowadzenia standardu pomiaru widowni internetowej – dodaje Catalin Emilian, Country Manager w Gemius Mołdawia.

Sylwester KozakgemiusAudience w Mołdawii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.