Generacja Gadu-Gadu stworzona została specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem http://generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych.
W ciągu zaledwie 3 tygodni zapisało się w portalu blisko 56 tysięcy użytkowników. Założyli oni ponad 4 tysiące grup, w których można porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, prowadzić dyskusje w większych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników.
Jednym z najczęściej odwiedzanych działów jest Hobby, w którym użytkownicy stworzyli już blisko 2 tysiące grup m.in. o podróżach, numizmatyce, nurkowaniu i wielu innych. Najliczniejsze grupy dotyczą muzyki, komputerów, filmów i sportu. W dziale Kibice można dołączyć do grup sympatyków nie tylko polskich drużyn sportowych – znajdziemy tutaj zarówno zagorzałych zwolenników zespołu Chicago Bulls, jak i czteroligowej piłkarskiej Skawy Wadowice. W dziale We Dwoje z łatwością nawiążemy kontakt z osobą, która również szuka sympatii lub po prostu luźnej znajomości. W rubryce Klasa użytkownicy założyli ponad tysiąc grup z podziałem na szkoły.
W ten sposób można 'przenieść się w czasie’ i odnowić kontakt ze znajomymi ze szkolnej ławy sprzed lat. W dziale Języki utworzono już blisko sto grup, w których możemy porozmawiać z osobami interesującymi się nie tylko tak popularnymi językami obcymi, jak angielski i niemiecki, ale również japoński, chiński a nawet macedoński. Jeśli szukamy porady specjalisty, warto zajrzeć do grupy Fachowcy, do której zapisało się już ponad dwa tysiące osób.
Najliczniejsze obecnie podgrupy to informatycy i graficy. Z łatwością również zasięgniemy tutaj opinii psychologa, nauczyciela i prawnika, a także znajdziemy kogoś, kto pomoże w przeprowadzce.
Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze.
– Sukces Generacji Gadu-Gadu i tempo, w jakim rejestrują się w niej nowe osoby, potwierdził nasze wcześniejsze opinie: użytkownicy GG, a jest ich blisko pięć milionów, potrzebowali takiej platformy wymiany kontaktów – mówi Piotr Pokrzywa, wice-szef Gadu-Gadu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.