Generacja Gadu-Gadu – to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony 9 maja br.
– Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora – mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.
Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie – Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji.
Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze.
– Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników – to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać – dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.