W kwietniu br. Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. wprowadza nową usługę dającą Członkom Otwartego Funduszu Emerytalnego możliwość kontaktu z Generali przez stronę internetową. Nowa usługa umożliwia zgłoszenie prośby o przesłanie formularzy aktualizacyjnych przez stronę internetową www.generali.pl. Z nowego rozwiązania mogą skorzystać Klienci, którzy chcieliby dokonać m.in. zmiany danych osobowych, adresu, stanu cywilnego i osób uposażonych.
Nowa forma kontaktu z Funduszem pozwala Członkom Generali OFE złożyć zamówienie odpowiedniego formularza aktualizacji:
– „Aktualizacji danych zawartych w umowie członkostwa”,
– „Oświadczenia Członka Generali Otwartego Funduszu Emerytalnego w zakresie małżeńskich stosunków majątkowych” oraz
– „Aktualizacji danych wszystkich uposażonych z umowy członkostwa”
w sytuacji, gdy dane przekazane Funduszowi są błędne lub uległy zmianie.
Dotychczas Klienci Funduszu zgłaszali prośbę o przesłanie tego typu formularzy w formie listownej, telefonicznej, bądź składali wizytę w oddziałach. Obecnie mogą skorzystać z dogodnej formy kontaktu, jaką jest Internet. Na podstawie zgłoszenia zarejestrowanego na www.generali.pl, na wskazany przez Klienta adres zostaną wysłane stosowne formularze, które wymagają jedynie wypełnienia i odesłania przez Klienta. Taka funkcjonalność pozwala na szybkie powiadomienie Funduszu o wszelkich zmianach związanych z obsługą rachunku prowadzonego w Generali OFE. Dla tych Klientów, którzy udostępnili numer telefonu komórkowego, Generali OFE za pomocą nowo wprowadzonej funkcji sms przesyła potwierdzenie dokonanych zmian.
– „To już druga – po sms-owych informacjach dla Klienta nt. prowadzonego rachunku emerytalnego – w tym roku nowość, jaką Generali wprowadziło dla Członków OFE. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy zaproponować naszym Klientom nowe rozwiązanie, które ułatwi wymianę informacji z naszym Funduszem. Nowa funkcjonalność pozwala nie tylko zaoszczędzić czas, ale przede wszystkim usprawnić proces dokonywania zmian danych osobowych Członka OFE, które obligatoryjnie należy zgłaszać do ZUS. Chcemy zapewnić naszym Klientom możliwość korzystania z nowych rozwiązań i zachęcamy ich do sprawdzenia dodatkowych opcji, jakie są dostępne na stronie internetowej Generali. Bardzo nam zależy, żeby jakość obsługi Klientów byłą coraz lepsza i w coraz większym stopniu spełniała ich oczekiwania” – mówi Izabella Malinowska, Manager Działu Obsługi Klientów Generali OFE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.