Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla przedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello.
Firma Gartner opisuje sprzedawców w kwadrancie liderów, jako wysoce efektywnych z mocną ofertą przygotowaną w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, posiadających istotny udział w rynku, obszerny zasięg geograficzny, jasną wizję rozwoju w sektorze samoobsługi oraz sprawdzoną ofertę systemów IVR. Są dobrze pozycjonowani ze swoją aktualną ofertą produktów oraz są chętni do osobistego dostarczania najlepszych produktów. W swoim otoczeniu posiadają licznych partnerów, którzy dostarczają aplikacje odpowiedzi głosowych, jak również narzędzia oraz usługi dla ich platform. Zazwyczaj mają mocną ofertę dla Contact Center zintegrowaną z innymi platformami. Liderzy nie zawsze oferują najlepsze z możliwych rozwiązań dla każdego poszczególnego klienta, jednak w większości ich produkty mają ustaloną pozycję z pewnymi rzadkimi wyjątkami. Dodatkowo zapewniają rozwiązania, które objęte są  relatywnie niskim ryzykiem.

„Przybywa coraz więcej firm, które koncentrują się na kreowaniu wspaniałych doświadczeń wśród swoich klientów, kreując świetne samoobsługowe środowisko – jest to część strategii zapobiegająca frustracji wśród klientów. Genesis kontynuuje rozwijanie swojej pozycji lidera na rynku IVR oraz wchodzi na rynek portali głosowych”- powiedział Brian Bischoff vice prezes  światowego sprzedawcy platform głosowych firmy Genesys Telecommunications Laboratories.
„Platforma Głosowa Genesys jest kluczowym elementem pomagającym przedsiębiorcom w dostarczaniu odpowiedniej mieszanki zintegrowanej obsługi i samoobsługi, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom dynamicznego środowiska klientów korzystających z ich usług.” – dodaje Brian Bischoff

Według Gartner’a wzrasta ilość organizacji korzystających z rozwiązań opartych na standardach Internetowych oraz architekturze portali głosowych. Najważniejsi sprzedawcy ulepszają integrację pomiędzy głosową samoobsługą a pracą konsultantów oraz redukują zawiłość rozwoju rozwiązań operacyjnych.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała dzisiaj,że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla infrastruktury Contact Center, Europa, Bliski Wschód i Afryka, 2007”. Raport został opublikowany 30 października 2007 r., a jego autorami są Drew Kraus i Steve Blood.
Według raportu firmy Gartner, „możliwości konsolidacji produktów i wymiany platform są ogromne, szczególnie w perspektywie przejścia na telefonię IP. W czasie, kiedy firmy rozpoczynają proces konsolidacji systemów telefonicznych, mogą jeszcze raz przemyśleć architekturę swojego contact center.”

„Ciągle dostrzegamy, że klienci w Europie, w Afryce i na Bliskim Wschodzie cenią sobie naszą otwartą platformę, która umożliwia im dostarczanie usług przy pomocy każdej sieci i każdej strony przy wykorzystaniu istniejącej już infrastruktury” mówi Nicolas Kaploun, senior vice president, EMEA, Genesys Telecommunications Labs. „Otwarte podejście prezentowane przez Genesys jest fundamentalne dla naszej strategii wobec Open IP i jest kluczowym kryterium pomocnym w implementacji Dynamicznego Contact Center.”

Genesys wspiera klientów – zarówno posiadających zaawansowane contact center, jak i tych, którzy dopiero rozważają rozwijanie infrastruktury telefonicznej i chcą dbać o swoją inwestycję – szeroką gamą wysoko skalowalnego oprogramowania otwartego contact center, które umożliwia:
•    Konsolidację i wirtualizację zasobów
•    Proaktywne zarządzanie kontaktami
•    Raportowanie i analizę
•    Współpracę z ekspertami i wyspecjalizowanymi działami niezależnymi od contact center (Branch, Remote and Export Integration)
•    Routing procesów biznesowych
•    Routing oparty o profil klienta
•    Integracje Internetu i multimediów
•    Rekomendacje w czasie rzeczywistym
•    Zarządzanie zasobami ludzkimi i ich optymalizację
•    Zintegrowany system samoobsługi

Według raportu firmy Gartner, dostawców w kwadrancie liderów charakteryzuje „wysoka wykonalność sprzedaży w szerokim portfolio, znaczący udział w rynku, duży zasięg geograficzny, jasna wizja ewolucji contact centers i sprawdzona historia dostaw rozwiązań dla contact center. Posiadają dobrze pozycjonowane portfolio i prawdopodobnie nadal będą dostarczać wiodące rozwiązania. Liderzy nie zawsze oferują najlepsze rozwiązania dla każdego rodzaju klientów, jednak, ogólnie mówiąc, ich produkty są wysokiej jakości i oferują wyjątkowe możliwości.”

Ostatnio publikowany raport Gartner Dataquest, „Udział w rynku: Contact Center na świecie, 2007″ (autor: Drew Kraus, 4 maja 2007 r.), pokazuje, że Genesys jest najszybciej rozwijającym się dostawcą rozwiązań contact center. Raport odnosił się do 10 wiodących dostawców na rynku pod względem dostaw w 2006 roku.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry