Gery.pl ma już ponad 700 tysięcy użytkowników

Opublikowano: 26 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polski Portal Tematyczny Gery.pl odnotował kolejny rekord oglądalności. Według niezależnych badań GemiusAudience w marcu strony portalu odwiedziło 702 tysięcy unikalnych użytkowników, co stanowi 9,42 procent populacji polskich internautów.

– Formuła zaproponowana przez serwis – łączenia w zunifikowanej szacie graficznej i pod wspólną marką wybranych, najbardziej wartościowych serwisów hobbystycznych – okazała się na tyle interesująca i atrakcyjna dla użytkowników, że ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc, zbliżając się obecnie do trzech czwartych miliona – mówi Gerard Grech, dyrektor Gery.pl. – Spodziewam się dobrych notowań i utrzymania trendu wzrostowego w kolejnych miesiącach – dodaje dyrektor portalu.

Portalem Gery.pl zaczynają się interesować reklamodawcy, coraz częściej wybierając go jako miejsce na swoją kampanię reklamową. Niedawno portal znalazł się w ofercie nowej sieci reklamowej AdClick, z której już zaczynają napływać pierwsze reklamy. Fundusze uzyskane z reklam pozwalają na dalszy rozwój portalu.

– Intensywniejszy rozwój jest możliwy dopiero dziś, gdy dostrzegają nas reklamodawcy. Przedsięwzięcie od początku rozwijało się w oparciu o środki własne firmy, bez zaplecza finansowego w postaci zewnętrznego inwestora – mówi Gerard Grech.

Portal, bazujący na serwisach tematycznych, zaczął wprowadzać ostatnio wiele zmian, mających na celu przejście od wyłącznie dotąd hobbystycznej formuły do profesjonalnego przedsięwzięcia, z zachowaniem jednak wszystkich zalet serwisu współtworzonego przez jego użytkowników. Poważnej modernizacji została poddana infrastruktura techniczna serwisu. Rozbudowa została wymuszona stale rosnącymi zasobami Gery.pl oraz wzrastającym ruchem w portalu.

http://www.gery.pl

Sylwester KozakGery.pl ma już ponad 700 tysięcy użytkowników

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.