Gery w czołówce

Opublikowano: 29 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Liczba unikalnych użytkowników gery.pl plasuje go na piątym miejscu wśród polskich portali horyzontalnych – za Gazetą.pl – i na pierwszym miejscu wśród tego typu przedsięwzięć rozwijających się bez dodatkowego wsparcia medialnego i zaplecza finansowego w postaci stabilnego inwestora.

– Gery.pl „narodził się” trzy lata temu, w czasie gdy wiele przedsięwzięć portalowych kończyło swój żywot. Dziś, gdy wydaje się, że rynek portali ostatecznie okrzepł i jest podzielony pomiędzy głównych graczy, a nowe serwisy tego typu raczej ograniczają swoją działalność niż rozpoczynają kolejne inwestycje, Gery.pl goni rywali. Formuła zaproponowana przez serwis – łączenia w zunifikowanej szacie graficznej i pod wspólną marką wybranych, najbardziej wartościowych serwisów hobbystycznych – okazała się na tyle interesująca i atrakcyjna dla użytkowników, że ich liczba rosła z miesiąca na miesiąc, by obecnie osiągnąć prawie pół miliona – mówi o swoim przedsięwzięciu Gerard Grech, dyrektor i twórca Gery.pl.

– Wzrost liczby użytkowników odbywa się bez silnego wsparcia reklamowego, a nowi goście na Gery.pl pojawiają się często, dlatego, że stali użytkownicy polecają im nasz portal – dodaje Gerard Grech.

Portal, bazujący na serwisach tematycznych, zaczął ostatnio dokonywać zmian, mających na celu przejście od wyłącznie dotąd hobbystycznej formuły portalu do profesjonalnego przedsięwzięcia, z zachowaniem jednak wszystkich zalet serwisu współtworzonego przez jego użytkowników. Zmieniono strukturę i wystrój newsroomu, w którym prezentowane są bieżące wiadomości z kraju, świata, sportu muzyki oraz IT. Poważnej modernizacji została również poddana infrastruktura techniczna serwisu. Rozbudowa została wymuszona stale rosnącymi zasobami Gery.pl oraz wzrastającym ruchem w portalu.

http://www.gery.pl

Sylwester KozakGery w czołówce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.