GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie segmentacji odbiorców w oparciu o ich dane behawioralne, geograficzne oraz preferencje, ma to umożliwić marketerom generowanie nawet o 50% wyższych wyników kampanii email marketingowych.
„Według raportu MarketingSherpa segmentacja kampanii email marketingowych pozwala zwiększyć o 30% wskaźnik otwartych wiadomości i aż o 50% wskaźnik kliknięć. ” – mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse. „Dlatego GetResponse wprowadza na rynek zaawansowane narzędzie, które pozwala tworzyć dynamiczne grupy subskrybentów i umożliwia dostosowanie treści wiadomości do indywidualnych zachowań i zainteresowań odbiorców. Wierzymy, że zaawansowana segmentacja odbiorców to kolejny krok w kierunku pomocy w optymalizacji działań email marketingowych.”
Użytkownicy GetResponse mają do dyspozycji trzy główne typy segmentacji – według danych behawioralnych, geograficznych, oraz preferencji odbiorców.
Segmentacja behawioralna pozwala tworzyć grupy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link. Marketerzy mogą także segmentować subskrybentów według m.in. daty wysłania newslettera czy dodania do listy mailingowej.
Geosegmentacja umożliwia wydzielenie, na podstawie adresu IP, grup odbiorców według takich kryteriów, jak: państwo, region, miasto, kod pocztowy, a nawet szerokość i długość geograficzna.
Segmentacja w oparciu o preferencje pozwala grupować subskrybentów na podstawie informacji zebranych za pomocą formularzy zapisu oraz ankiet internetowych, takich jak: płeć, wiek, zainteresowania, odpowiedzi na pytania z ankiet. Zaawansowana Segmentacja Odbiorców dodatkowo umożliwia łączenie dowolnej ilości reguł i tworzenie automatycznych filtrów, którym podlegają zarówno nowi jak i obecni subskrybenci.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.