Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG.
GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości – w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon – zapewnia producent komunikatora. W lutym została wydana publiczna wersja testowa GG. Nową wersję można pobierać ze strony beta.gg.pl.
Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”. To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. w: portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.
Kampania została przygotowana przez dział marketingu i dział kreacji spółki GG Network.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.