Wystartował nowy serwis rynku wtórnego domen premium

Opublikowano: 11 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Spółka Michau Enterprises Limited w kooperacji z właścicielem domeny GieldaDomen.pl uruchomiła nowy serwis rynku wtórnego domen: platformę sprzedaży i aukcji domen premium.

GieldaDomen.pl ma być centralnym punktem kontaktu między firmami zainteresowanymi pozyskaniem najlepszych adresów internetowych dla swej działalności, a właścicielami tych adresów.

„Chcemy zaoferować przedsiębiorcom pełny przegląd najlepszych domen o komercyjnym zastosowaniu, dostępnych na sprzedaż na polskim rynku.” – mówi Michał Pleban, twórca i operator serwisu. „Na naszej platformie kupujący jest w stanie nabyć pożądany adres i przeprowadzić wszystkie formalności cesji domeny w ciągu jednej godziny, łącznie z zabezpieczonym transferem domeny, płatnością i fakturą. Szczególny nacisk położyliśmy na bezpieczeństwo płatności i transakcji. Dzięki tzw. mechanizmowi Escrow kupujący ma gwarancję, że otrzyma pożądaną domenę, a sprzedający, że dostanie za nią należność. Wszystko to jednocześnie odbywa się błyskawicznie, bez skomplikowanych formalności.

Po zakupie adresu, przedsiębiorca ma także możliwość utrzymywania domeny po konkurencyjnych cenach.

W przeciwieństwie do innych serwisów aukcyjnych, GieldaDomen.pl specjalizuje się w domenach i oferuje wyłącznie polskojęzyczne domeny wysokiej jakości. Są one skategoryzowane tematycznie, tak że zainteresowany przedsiębiorca szybko znajdzie najlepsze interesujące go domeny. Dzięki tej specjalizacji możliwe było zoptymalizowanie procesu kupna i transferu domen pod względem bezpieczeństwa i czasu.

Obecnie GieldaDomen.pl dostępna jest tylko dla wybranych domen premium. W przyszłości, ta sama platforma będzie udostępniona także właścicielom dużych portfolio domen oraz innym przedsiębiorcom jako rozwiązanie „white label”.

Sylwester KozakWystartował nowy serwis rynku wtórnego domen premium

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.