Liczba profili zawodowych na GoldenLine systematycznie rośnie – w tym tygodniu przekroczyła już 2,7 mln. W ciągu ostatniego roku w serwisie zarejestrowało się niemal 222 tys. nowych użytkowników. Profil założony w serwisie umożliwia kandydatom budowanie profesjonalnego wizerunku zawodowego i otrzymanie oferty pracy bezpośrednio od rekrutera. Z kolei pracodawcom baza kandydatów pozwala znaleźć dobrego pracownika.
GoldenLine jest serwisem rekrutacyjnym, który daje kandydatom możliwość stworzenia profilu zawodowego, otrzymania referencji od współpracowników i dostarcza opinii o pracodawcach. Firmom umożliwia dotarcie do najlepszych pracowników za pośrednictwem różnorodnych narzędzi, a także wsparcie w zaprezentowaniu się kandydatom w transparentnej formie.
Kim są osoby, które założyły profil zawodowy na GoldenLine?
Jak pokazują dane GoldenLine, największą grupą zawodową w serwisie są osoby w wieku 25-34 lata. Spośród 2,7 mln użytkowników, którzy dodali informację o wieku na swoim profilu zawodowym, 39% mieści się w tym przedziale wiekowym. Na drugim miejscu znalazły się osoby w wieku 34-44 lata (36%), z kolei na trzecim użytkownicy w wieku 45-54 (12%). Ponad 10% całej bazy kandydatów stanowią osoby w wieku studenckim.
Największa liczba użytkowników serwisu zamieszkuje województwo mazowieckie (26%). Na drugim miejscu pod względem liczebności profili zawodowych znalazło się województwo śląskie (10%), a na trzecim – małopolskie (9% użytkowników). Na kolejnych pozycjach znalazły się województwa dolnośląskie (8%) oraz wielkopolskie (8%).
Wykształcenie i znajomość języków obcych
Spośród osób, które umieściły na swoim profilu informację o edukacji, 54% ma wykształcenie magisterskie. Z kolei 16% użytkowników ma wykształcenie licencjackie lub inżynierskie, a 13% z nich – średnie. 11% osób na GoldenLine ukończyło studia podyplomowe.
Wśród użytkowników serwisu najbardziej popularny jest język angielski – posługuje się nim 57% osób (w stopniu biegłym, dobrym lub podstawowym). Na drugim miejscu znalazł się język niemiecki, który zna 14% użytkowników. Inne języki, którymi posługują się osoby posiadające profil zawodowy na GoldenLine, to rosyjski, francuski i hiszpański.
Branża i poziom doświadczenia zawodowego
Wśród użytkowników serwisu największą grupę stanowią starsi specjaliści z ponad 5-letnim doświadczeniem zawodowym (32%). Na drugim miejscu znajdują się managerowie (19%), zaś na trzecim – specjaliści, których staż mieści się w przedziale od 2 do 5 lat (8% użytkowników). Najwięcej osób w serwisie reprezentuje branżę Sprzedaż (9%), a także Finanse/Ekonomia (9%) oraz Reklama/Marketing/Public Relations (8%). Inne popularne wśród użytkowników branże to Szkolenia/Edukacja, Media/Sztuka/Rozrywka, Inżynieria/Elektronika/Technologia, Obsługa Klienta oraz Informatyka/Programowanie.
Źródło danych: raport GoldenLine.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.