„Jeśli jesteś podobny do znanej gwiazdy ekranu, estrady lub sportu, zrób zdjęcie i wyślij je do nas, a zdobędziesz sławę i cenne nagrody”. W ten sposób marka Big Star zachęca do udziału w konkursie, będącego zabawą polegającą na wystylizowaniu się na swojego idola, zrobieniu sobie zdjęcia i zamieszczeniu go na stronie konkursowej www.zostangwiazda.bigstar.pl przygotowanej przez agencję GoldenSubmarine.
W ciągu dwóch tygodni trwania konkursu w serwisie http://zostangwiazda.bigstar.pl/ zarejestrowały się między innymi osoby wystylizowane na Dodę, Jessicę Albę czy Jasia Fasolę.
Konkurs trwa 6 tygodni i jest podzielony na sześć etapów. W każdym z nich użytkownicy – po wcześniejszym zarejestrowaniu się w serwisie – mają możliwość dodawania, komentowania oraz oceniania zamieszczanych zdjęć. Każdego tygodnia, dzięki głosowaniu internautów oraz jury konkursowego, wyłaniani są finaliści konkursu, a raz na tydzień Big Star przyznaje nagrodę specjalną dla najlepszej pracy konkursowej. Wśród atrakcyjnych nagród znajdują się wycieczki w dowolny zakątek Europy i weekend w polskim kurorcie.
Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa na polskich portalach, między innymi wideoreklama z hasłem przewodnim „Weź udział w konkursie Big Star. Oceniaj innych lub zostań gwiazdą!” ukazująca się przed materiałami multimedialnymi na portalu www.wrzuta.pl.
Strona konkursowa „Zostań Gwiazdą” to już kolejny projekt zrealizowany przez agencję GoldenSubmarine dla marki Big Star. Jedną z ostatnich realizacji jest strona promująca wiosenno-letnią kolekcję Big Star www.bigstar.pl.
http://zostangwiazda.bigstar.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.