Wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca Porsche Cayenne Diesel. Autorem kreacji całej kampanii jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.
Kampania „Nowy Cayenne Diesel – Inne paliwo. Ten sam duch.” ma na celu poinformowanie o specjalnym Pakiecie Biznes pozwalającym na odliczenie pełnej wysokości podatku VAT od zakupionego samochodu. Adresatami kampanii są potencjalni nabywcy, czyli głównie osoby prowadzące własną firmę oraz wszyscy ci, którzy zawodowo związani są z zarządzaniem i finansami.
Przekaz reklamowy ma dotrzeć do grupy docelowej przede wszystkim za pośrednictwem Internetu. W kampanii wykorzystano między innymi double billboard, screening i rectangle, które pojawią się w działach motoryzacyjnych oraz biznes na takich portalach jak Wirtualna Polska, Onet czy też Interia. Kampania obejmuje również strony lifestylowe, takie jak: Żagle, Golf News, Sport24, Manager-Lifestyle i Money-Hitech. Na portalach Bankier.pl oraz Money.pl pojawiły się z kolei mailingi reklamowe informujące o wejściu Cayenne Diesel na rynek oraz podkreślające fakt, że samochód ma homologację ciężarową. Dla celów kampanii przygotowano również landing page, czyli specjalną podstronę serwisu, która pojawia się na serwisie marki Porsche.
Kampania jest drugim projektem realizowanym przez agencję dla marki Porsche. Poprzednia kampania (www.porscheblizejnizmyslisz.pl) dotyczyła wsparcia wyprzedażowego modeli Porsche z rocznika 2008.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.