Xevin Investments – nowo powstały polski fundusz specjalizujący się w sektorze nowych mediów i technologii – działalność swoją skoncentruje na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Misją Xevin Investments jest podnoszenie wartości spółek portfelowych poprzez wspieranie ich rozwoju kapitałem, doradztwem, oraz sprawdzonymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu, sprzedaży, logistyki i technologii. Fundusz w przeciągu 12 miesięcy zainwestuje 10 mln złotych.
Oferta Xevin Inwestments (www.xevin.pl) obejmuje działania inwestycyjne i doradcze. W kręgu zainteresowań funduszu leżą spółki i projekty, które znajdują się w początkowej fazie rozwoju i nie mogą osiągać dalszych celów biznesowych ze względu na brak kapitału oraz te dobrze prosperujące, które potrzebują doinwestowania na realizację kroków milowych w dążeniu do zdobycia przewag konkurencyjnych. Fundusz finalizuje w chwili obecnej zakup jednej z polskich dobrze prosperujących agencji interaktywnych oraz agencji SEM. Doradza także powiązanej kapitałowo spółce z branży e-commerce (Zakupy.com S.A.). Szczegóły umów oraz plany kolejnych akwizycji zostaną ogłoszone na przełomie maja i czerwca.
„ Wiele lat działalności na rynku nowych mediów, zróżnicowane sytuacje biznesowe, w jakich mieliśmy okazję się znaleźć, pozwolą nam na szybką ocenę projektów, które poszukują inwestorów”- mówi członek Zarządu Xevin Investments, Marek Rusiecki. „Poszukujemy Partnerów działających w sektorze: Internet, IT, mediów cyfrowych, technologii softwarowych, mobilnych i e-commerce”.
W Zarządzie Xevin Investments – obok osoby Marka Rusieckiego – pojawiają się kolejne znane na rynku nowych mediów nazwiska: Gwidon Humeniuk i Krzysztof Golonka – Prezes Zarządu Xevin Investments. Członkowie Zarządu posiadają bogate, łącznie 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi na rynku polskim i zagranicznym, a także popartą praktyką wiedzę na temat inwestycji kapitałowych i szeroko pojętych finansów. Wierzą w siłę Internetu oraz swoją intuicję i wiedzę inwestycyjną.
„ Od lat obserwujemy rynek inwestycji kapitałowych na rynku mediów w Polsce i CEE. Porównujemy je z bardziej rozwiniętymi rynkami USA i rynków zachodnich. W naszym odczuciu brakuje w Polsce podmiotu rzeczywiście elastycznie podchodzącego do wspierania zarówno tzw. start-upów, jak też młodych, dobrze rokujących biznesów, którym brak doinwestowania. Xevin gwarantuje wsparcie przedsiębiorcy, który przekona nas, że jego biznes jest perspektywiczny” – wyjaśnia Gwidon Humeniuk.
Fundusz Xevin Investments, oprócz inwestycji w spółki, działania swoje koncentruje na doradztwie inwestycyjnym. Xevin chce m. in. być partnerem firm zagranicznych, planujących swoją działalność przenosić na konkurencyjny rynek polski. „Doskonale znamy realia rynku mediowego w Polsce. Wielokrotnie z sukcesem tworzyliśmy na nim nowe spółki, a także przenosiliśmy sprawdzone w Polsce rozwiązania na rynki zagraniczne” – dodaje Krzysztof Golonka. „Chętnie podzielimy się doświadczeniem i wiedzą. Naszym celem jest wyszukiwanie firm, które dzięki wsparciu Xevin będą mogły znacząco zwiększyć swoją wartość z korzyścią dla nas i dla ich dotychczasowych właścicieli.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.