Firma Google wprowadza nowe funkcje do Google Apps – pakietu aplikacji służących do komunikacji i pracy zespołowej.
W skład pakietu Google Apps, udostępnionego publicznie w sierpniu 2006 r., wchodzi usługa poczty elektronicznej Gmail, Google Kalendarz
z funkcją współdzielenia danych, komunikator Google Talk obsługujący również połączenia VoIP, a także Start Page, czyli mechanizm pozwalający przygotować dla danej domeny indywidualnie dopasowaną stronę startową.
Szereg komponentów, które do tej pory dostępne były wyłącznie dla anglojęzycznych użytkowników i administratorów Google Apps, obecnie oferowany jest także w wersjach: polskiej, francuskiej, włoskiej, hiszpańskiej, holenderskiej, fińskiej, norweskiej, szwedzkiej, rosyjskiej i tureckiej.
Użytkownicy pakietu Google Apps posługujący się wymienionymi wyżej językami zyskali dostęp do aplikacji Google Dokumenty i Arkusze pozwalającej tworzyć oraz wspólnie pracować nad dokumentami i arkuszami kalkulacyjnymi, bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Będą oni mogli także tworzyć i edytować oraz współdzielić w czasie rzeczywistym prezentacje przechowywane w jednym miejscu w sieci.
Dodatkowe funkcje i aplikacje Google Apps dostępne w języku polskim to:
• Strona startowa, centralny punkt, w którym użytkownicy Google Apps mogą sprawdzić swoje skrzynki pocztowe, zawartość kalendarzy
i dokumentów, uzyskać dostęp do najważniejszych materiałów firmowych
i przeszukiwać Internet.
• Google Apps Premier Edition dla firm i organizacji wymagających gwarantowanej dostępności usługi email, 10 gigabajtów miejsca na pocztę dla użytkownika, interfejsów API na potrzeby integracji, a także wielojęzycznego wsparcia telefonicznego w najważniejszych kwestiach (specjaliści ds. wsparcia mówią w języki angielskim, francuskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim
i holenderskim).
• Panel administracyjny dla administratorów Google Apps.
• Narzędzia do migracji poczty dla administratorów, którzy chcą przejść do systemu Gmail z innego rozwiązania pocztowego (dostępne tylko w wersjach Premier i Education).
„Międzynarodowy zasięg Google Apps, wprowadzenie modułu prezentacji
do Google Dokumenty i Arkusze, a także ciągle uzupełniany zestaw innych funkcji, pokazują tempo, w jakim system Google Apps rozwija się i zmienia. Koncentracja na globalnym rozwoju naszych produktów jest kwestią niezwykle ważną, ponieważ 65%* użytkowników Internetu na świecie posługuje się językiem innym niż angielski. Z lokalizacji uczyniliśmy zadanie priorytetowe, żeby móc jak najszybciej reagować na potrzeby naszych klientów na całym świecie.” – powiedział Janusz Moneta, Country Marketing Manager, Google CEE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.