Firma Google zaprezentowała wczesną wersję Hotpot, projektu geolokalizacyjnego, który wspierać ma odnajdywanie i ocenianie interesujących miejsc. Technologia wykorzystuje udostępniony w lipcu silnik Places.
Geolokalizacja jest bez wątpienia jednym z najważniejszych zagadnień współczesnego internetu. Widać to chociażby po popularności takich serwisów jak Foursquare, dostrzegają to również najwięksi gracze – jak Facebook czy Twitter. Największy kawałek tego tortu zjeść chce jednak Google.
Hotpot wykorzystuje dostępne już w Google Places oceny i recenzje miejsc nakładając je na bardziej osobisty interfejs. Nowa technologia ma sprawić, że pojawi się więcej opinii – Hotpot zlicza aktywność użytkownika (można stworzyć swój osobny profil), a pozytywne i negatywne oceny są zapamiętywane i wykorzystywane w silniku rekomendacji. Można również podejrzeć jakie oceny wystawili nasi znajomi.
Nowy serwis skierowany jest przede wszystkim do „przeciętnych” użytkowników, którzy nie poświęcają dużo czasu na wyszukiwanie informacji. Interfejs ma prezentować informacje w sposób świeży, wygodny i czytelny. Po wpisaniu interesującego zapytania internauta otrzyma listę najlepszych trafień, która wykorzystuje również historię jego poprzednich wyszukiwań.
Hotpot nie jest obecnie dostępny w polskiej wersji językowej. Wersję angielską znaleźć można pod tym adresem. Warto dodać, że Hotpot dostępny jest również w postaci aplikacji dla mobilnych systemów Android. Wkrótce ma pojawić się wersja na iOS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.