Google prezentuje wyniki finansowe za drugi kwartał

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Firma Google opublikowała swoje wyniki finansowe za drugi kwartał bieżącego roku. Obroty firmy wzrosły aż o 24 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego do poziomu 6,82 mld dolarów.

Wśród innych wartych wymieniania danych, które znaleźć można w raporcie wymienić można:

  • zysk operacyjny firmy w tym okresie wyniósł 2,37 mld dolarów (35 proc. obrotów); zysk netto – 1,84 mld dolarów;
  • Google prezentuje wyniki finansowe za drugi kwartał 1serwisy należące do Google wygenerowały 4,5 mld dolarów – AdSense przyniosło firmie 2,06 mld dolarów; obie wartości wzrosły o 23 proc. w porównaniu do 2009 roku. Międzynarodowe źródła przychodów reprezentują 52 proc. obrotów firmy;
  • Ilość płatnych klików wzrosła w porównaniu do drugiego kwartału poprzedniego roku o 15 proc., ale spadła o 3 proc. w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2010 roku;
  • Google wypłaciło partnerom 1,73 mld dolarów – ok 74 proc. pieniędzy reklamowych zarobionych z AdSense i nienależących do Google stron;
  • korporacja ma teraz 30,1 mld dolarów w gotówce; trzy miesiące temu miała ich „zaledwie 26,5 mld dolarów.

Jak widać był to kolejny, mocny kwartał dla Google. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top