Firma Google opublikowała swoje wyniki finansowe za drugi kwartał bieżącego roku. Obroty firmy wzrosły aż o 24 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego do poziomu 6,82 mld dolarów.
Wśród innych wartych wymieniania danych, które znaleźć można w raporcie wymienić można:
- zysk operacyjny firmy w tym okresie wyniósł 2,37 mld dolarów (35 proc. obrotów); zysk netto – 1,84 mld dolarów;
serwisy należące do Google wygenerowały 4,5 mld dolarów – AdSense przyniosło firmie 2,06 mld dolarów; obie wartości wzrosły o 23 proc. w porównaniu do 2009 roku. Międzynarodowe źródła przychodów reprezentują 52 proc. obrotów firmy;
- Ilość płatnych klików wzrosła w porównaniu do drugiego kwartału poprzedniego roku o 15 proc., ale spadła o 3 proc. w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2010 roku;
- Google wypłaciło partnerom 1,73 mld dolarów – ok 74 proc. pieniędzy reklamowych zarobionych z AdSense i nienależących do Google stron;
- korporacja ma teraz 30,1 mld dolarów w gotówce; trzy miesiące temu miała ich „zaledwie 26,5 mld dolarów.
Jak widać był to kolejny, mocny kwartał dla Google. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.