Firma Google przejęła reklamowy startup Admeld za 400 mln dolarów, donosi TechCrunch. Czy to znak, że Google planuje wzmocnić własne platformy reklamowe?
Admeld uruchomiony został w 2007 roku. Jego celem jest dostarczanie usług optymalizacji reklamowej dla internetowych wydawców. Przygotowane przez serwis narzędzia pozwalają na korzystanie z setek sieci reklamowych, platform wymiany reklam i innych tego typu miejsc – w celu wyboru najbardziej efektywnych rozwiązań.
Jeśli doniesienie o przejęciu się potwierdzi, może to być sygnał, że Google planuje wzmocnić własne platformy – takie jak AdWords, DoubleClick czy Analytics. Nie bez znaczenia jest również zespół nowojorskiego startupu, na czele którego od 2009 stoi były szef MySpace, Michael Barrett.
Admeld pozyskała do tej pory 30 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów znaleźli się m.in. Norwest Venture Partners, Time Warner Investments, Spark Capital oraz Foundry Group.
Google i Admeld nie potwierdziły jeszcze transakcji.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.