Firma Google ogłosiła właśnie garść statystyk dotyczących platformy AdSense. Wynika z nich, że wydawcy, wyświetlający reklamy kontekstowe zarabiają 68 proc. zysków jakie Google uzyskuje od reklamodawców. Wydawcy, którzy korzystają z AdSense dla wyszukiwania otrzymują natomiast 51 proc. udziałów.
Wydawcy korzystający z AdSense dla treści stanowią większość wydawców i zarabiają 68 proc. zysków. Pozostałą część zachowuje Google, która przekonuje, że przekazuje je na rozwój nowych technologii, produktów i funkcjonalności, które mają maksymalizować zyski z wyświetlanych reklam.
Czy 68 proc. to dużo? Jakie jest Państwa zdanie?
Więcej na oficjalnym blogu Google.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.